Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele Platby Mám vložený bankovní účet, ale nechodí mi nájmy ze zprostředkovaných pronájmů. Co mám dělat?
Kategorie

Mám vložený bankovní účet, ale nechodí mi nájmy ze zprostředkovaných pronájmů. Co mám dělat?

I to se může stát. Většinou v situaci, kdy nemáte nastavený výchozí účet (bankovní účet pro příjem nájmů ze všech nabídek). Pokud totiž při vkládání bankovního účtu nastavíte směrování nájmů pouze z vybraných nabídek, ale nemáte definovaný výchozí účet, nově vložené nabídky nebo ty, které nebyly vybrány, nebudou spojeny s žádným bankovním účtem, a nájemné z těchto nabídek nebude kam zaslat. V takovém případě vás však budeme informovat mailovými/SMS notifikacemi, které vás na absenci bankovního účtu upozorní a vyzvou vás k jeho doplnění - proto doporučujeme tyto notifikace neignorovat, ale naopak se řídit uvedenými instrukcemi.

Pokud došlo k situaci popsané výše, můžete:

  • vložit nový bankovní účet, který nastavíte jako výchozí (v prvním kroku průvodce pro Přidání nového bankovního účtu zvolíte směrování "Ze všech nabídek"),
  • vložit nový bankovní účet, který spojíte s danou nabídkou/nabídkami (v prvním kroku průvodce pro Přidání nového bankovního účtu zvolíte směrování "Z vybraných nabídek"),
  • upravit stávající bankovní účty, aby bylo zajištěno přeposílání nájmů z nových nabídek na některý z nich (v Detailu bankovního účtu, v sekci Nastavení nabídek, zvolíte směrování dle vašich potřeb).

V každém případě však doporučujeme mít jeden z bankovních účtů nastaven jako výchozí, aby bylo zajištěno přeposílání nájmů v případě, kdy nabídku nemáte spojenou s žádným konkrétním bankovním účtem.

Byl tento článek přínosný?