Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele Rezervace Mohu rezervaci zamítnout? Jak funguje pravidlo 3 zamítnutí?
Kategorie

Mohu rezervaci zamítnout? Jak funguje pravidlo 3 zamítnutí?

Samozřejmě, že můžete. Zamítnutí žádosti však u nás neprochází bez povšimnutí. Tím, že vám garantujeme pouze vážné zájemce, tak vnímáme jejich zklamání v případě zamítnutí, čemuž chceme předcházet. Proto zamítnutí rezervací rozdělujeme na dvě kategorie - oprávněná a neoprávněná - a dále s nimi pracujeme.

Mezi oprávněná zamítnutí patří zejména takové rezervace, u kterých není respektováno některé z vašich nastavení (např. zákaz zvířat, maximální počet osob, atd.).

Mezi neoprávněná pak patří ten zbytek, zejména zamítnutí z důvodu nedostupnosti bydlení (a tedy i neaktualizované dostupnosti), špatně nastavené nabídky či ceny, nebo zamítnutí z nějakého jiného nerelevantního důvodu.

V moment zamítnutí rezervace je zamítnutí vždy považováno za neoprávněné (jedná totiž o výchozí hodnotu systému). Pokud však budete mít pocit (nebo jste si jisti), že je vaše zamítnutí oprávněné, kontaktujte, prosím, tým zákaznické podpory ([email protected]), který s vámi probere jak celou situaci, tak i vaše představy o příchozích rezervacích. 

Pravidlo 3 zamítnutí

Pokud u konkrétní nabídky evidujeme tři neoprávněná zamítnutí v průběhu 90 dní, inzerci této nabídky vám automaticky vypneme. Tento princip označujeme jako Pravidlo 3 zamítnutí.

POZOR! Žádost o rezervaci, ke které se během 24-hodinové lhůty ke schválení nevyjádříte (ať už cíleně či nevědomě), je systémově chápána stejně jako zamítnutá a počítá se do tří neoprávněných zamítnutí v rámci zmíněného pravidla.

Doporučený postup zamítnutí rezervace

Naprosto chápeme, že se občas vyskytnou situace, kdy jste nuceni rezervaci z určitých důvodů (ať už osobních či provozních) zamítnout. V takových případech je však více než vhodné informovat zájemce o bydlení o tom, proč k zamítnutí došlo.

Špatně nastavená cena

Pokud je důvodem zamítnutí rezervace špatně nastavená cena u vaší nabídky, kontaktujte zájemce o bydlení s informací o správné výši ceny. Pokud zájemci o bydlení nebude upravená částka nikterak vadit, věříme, že vám pošle novou žádost o rezervaci jakmile cenu u nabídky aktualizujete. Mějte, prosím, na paměti, že ceny na Flatio jsou konečné a musí zahrnovat jak poplatky za energie a internet, tak poplatek pro Flatio

Neaktualizovaná dostupnost nabídky

Pokud je důvodem zamítnutí rezervace neaktualizovaná dostupnost vaší nabídky, kontaktujte zájemce o bydlení s informací, v jakém termínu je nabídka skutečně dostupná, a ujistěte jej, že si dostupnost budete pravidelně aktualizovat, aby k podobným situacím nemuselo docházet.

Nedostatečně vyplněný profil zájemce o bydlení

Pokud byla rezervace zamítnuta z toho důvodu, že daný zájemce o bydlení neuvedl o své osobě dostatek informací nebo vám chybí nějaké konkrétní informace, které by přispěly ke schválení rezervace, kontaktujte jej, prosím, s požadavkem o jejich doplnění.

Byl tento článek přínosný?