Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele Rezervace Nestihl jsem se k rezervaci vyjádřit ve lhůtě pro schválení. Co mám dělat?
Kategorie

Nestihl jsem se k rezervaci vyjádřit ve lhůtě pro schválení. Co mám dělat?

Na začátek je vhodné zmínit, že pokud se k žádosti o rezervaci nestihnete vyjádřit v rámci lhůty ke schválení, dochází k automatickému zamítnutí naším systémem (toto zamítnutí se poté počítá do 3 neoprávněných zamítnutí v rámci Pravidla 3 zamítnutí).

I přes toto zamítnutí se však může stát, že zájemce o bydlení o vaši nabídku stojí, a vytvoří žádost o rezervaci na vaše bydlení znovu - v takovém případě budete mít opět možnost rozhodnout se, zda žádost schválíte či nikoliv. Pokud by však k vytvoření nové rezervace nedošlo, můžete zkusit zájemce o bydlení kontaktovat skrze sekci Zprávy a požádat jej o novou žádost o rezervaci.

Abychom však těmto situacím předešli, doporučujeme vyjadřovat se k žádostem o rezervaci co nejrychleji, ať už pozitivně či negativně - čím déle zájemce čeká na vaše vyjádření, tím větší je pravděpodobnost, že se poohlédne po alternativní nabídce.

Byl tento článek přínosný?