Běžně se stává, že nájemník potřebuje bydlení na delší dobu, než na kterou byla uzavřena smlouva o pronájmu. V praxi tak může dojít ke dvěma situacím:
- buď si vytvoří novou žádost o rezervaci ať už na vaše bydlení či bydlení jiného majitele,
- zažádá o prodloužení stávající smlouvy o pronájmu.
Pokud dojde k oboustranné spokojenosti a váš apartmán bude na požadované období dostupný, můžete smlouvu snadno prodloužit přímo z aplikace Mé pronájmy.
Jak na prodloužení smlouvy?
- Přihlaste se do aplikace a v sekci Nájemníci vyberte konkrétního nájemníka (kliknutím na jeho jméno).
- V submenu v horní liště (pod profilovou fotografií nájemníka a jeho telefonním číslem) vyberte položku Smlouvy. Zobrazí se vám přehled smluv, které máte s daným nájemníkem uzavřeny.
- U smlouvy o pronájmu, kterou hodláte prodlužovat, klikněte na tlačítko Detail.
- V zobrazeném detailu smlouvy klikněte na tlačítko Prodloužit smlouvu.
- V následujícím formuláři vyplňte datum, do kdy chcete smlouvu prodloužit.
- Celou akci potvrďte stiskem tlačítka Uložit.
K základní smlouvě o pronájmu se vytvoří dodatek, který musí nájemník podepsat. K podpisu dochází stejnou formou jako v případě smlouvy o pronájmu, tzn. online autorizačním kódem, který nájemník obdrží na svůj mobilní telefon. Jakmile dojde k podpisu dodatku nájemníkem, budete informováni systémovým e-mailem.