Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky Žádost o rezervaci Co je rezervační poplatek a proč jej musím platit?
Kategorie

Co je rezervační poplatek a proč jej musím platit?

Tvorba žádosti o rezervaci je podmíněna zablokováním částky 500 Kč / 19 € na vaší platební kartě (využíváme služby externí platební brány), kterou zároveň vnímáme jako symbol vašeho vážného zájmu o vytvořenou rezervaci. Tuto částku si Flatio strhne pouze v případě schválení žádosti o rezervaci ze strany majitele nebo v případě zrušení žádosti z vaší strany ve lhůtě ke schválení. Jakmile je žádost o rezervaci majitelem schválena či vámi zrušena, stává se rezervační poplatek nevratným.

Pokud dojde k zamítnutí žádosti ze strany majitele, systém automaticky zažádá platební bránu o odblokování rezervačního poplatku. V případě, že dojde k vypršení lhůty ke schválení rezervace a vy si nepřejete tuto lhůtu prodloužit, žádáme o odblokování rezervačního poplatku na vaší kartě manuálně

Doba, za kterou budete moci peníze opětovně používat, pak může trvat až 7 dní či více (záleží na tom, jak rychle platební brána vyhoví naší žádosti a jak rychle vaše bankovní instituce zprocesuje jejich požadavek na odblokování). V krajních případech může odblokování rezervačního poplatku trvat i 14 dní.

Byl tento článek přínosný?