Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Proč ztrácet čas na osobních prohlídkách?! Využijte prohlídky virtuální. Díky nim si prohlédnete několik bytů za pár minut, navíc nemusíte nic domlouvat a kamkoli jezdit.
Za nabídky bytů ručíme! Pokud byt nebude vypadat tak, jak je prezentován na našich stránkách, vrátíme vám peníze a uhradíme náhradní ubytování.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
The apartment is comfortable, well equipped and in a good location. There was no problem during the rental, we discussed all the necessary issues easily and quickly. I was very satisfied.
I have never met the Landlady, and we have only exchanged text messages. She instructed me well how to get in to the apartment and checked if I'm ok.
The Landlady has not provided me with a handover document, that is described in the contract and I regret I have not asked for.
On my departure I cleaned the apartment, however when I left, it appeared that cleaning is not meeting the Landlady expectations. She sent me an extra invoice, despite the fact, we have never discussed or agreed extra payments for cleaning services. I paid to close this discussion but it was disappointing experience and I took learning for future. I hope other people are more experienced so I wish them happy stay.