Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací
Stahování
100 Mbps
Nahrávání
50 Mbps
Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.
Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:
Luisa obvykle na zprávy odpovídá během pár minut .
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
The neighbourhood location is perfect! There are a lot of restaurants around there, a hypermarket Pingo Doce and Lido bathing complex is 6 minutes away by walk. Forum Madeira mall and natural swimming pools Doca do Cavacas are approx. 25 minutes away by walk or 7 minutes away by bus.
Secondly, the natural light was such a big issue for me. I could never have one sleep where my body wouldn’t be disturbed by the natural light, so I never was able to have one night of continuous sleep here (+ the heat as explained above). As the landlord likely wanted to keep costs down for them, instead of thinking about the basic needs of their tenants, as well as no AC, there were no fitted blackout curtains. Just two blinds that were set so far from the window all the light managed to enter from the gapping sides, and a flimsy, sheer white curtain which was set in front of the large glass double door that led to the small terrace, so so much light just poured in as soon as the sun rose at 6am. Furthermore, the blind had been poorly fitted and if we went to just open the window to try lessen the boiling hot apartment, the blind would fall and every time we would have to fix it. It became a nuisance. We had to take matters into our hands again, by using a blind that they had hidden behind a cabinet and draping it over that curtain pole. It didn’t do much but we had to try something.
Thirdly, the hot water. When we went to have a shower, obviously one would want to take a lukewarm shower, not an ice cold one for 30 mins to wash their hair, or shave etc. The hot water just ran out after 30mins leaving me or my partner, to have to have a cold shower. So we had to start taking shorter showers, when we had been at the beach or out all day and just had wanted to come back to a relaxing shower. That was not an option at this shit show of an apartment!
Finally, the landlords attitude when faced with having to take care of their tenants. It was awful. On my last night, our keys had been left in the apartment and the door had been shut and locked itself (as it locks automatically) as we went for dinner with my partners parents at around 9pm-10pm. We realised as we left the apartment building neither of us had the key, and so we called Lucia the landlord. She was talking over me as I was trying to politely explain what happened, but I gave her the benefit of the doubt and blamed it on poor connection as she isn’t even in Madeira she is in South Africa, so no where near to properly assist to her tenants if need be. However when she did eventually listen to my problem, I was met with such a rude and, dare I say, bitchy tone, as she said she won’t do anything about it, regardless of the fact we had a flight the next morning at 7am, as the other woman who also assumed responsibility of the apartment and lives in Madeira, was asleep and she reused to wake her and said we’d just have to miss our flight as there is nothing she would do about it. After my polite plead for help, my partner had to use a more firm tone with her, in which she finally agreed to call the other woman to give us the spare set of keys she had. So we drove there, got them, and all was sorted- however, again lack of concern for tenants was apparent as they had not left any spare keys anywhere near the apartment.
So this whole stay was just not a peaceful experience, it was so problematic. From the hot temperature due to no AC, the flooding in of natural light at 6am due to poor efforts to install proper blackouts, to sleepless nights, and the rude/ unprofessional attitude of the main tenant Lucia…I would 100% never stay here again. I should note the apartment building itself had maggots just running around on the ground floor, and there was a crushed dead one on the elevator door- think it sums up the stay pretty well. Thanks.
LANDLORD'S REPLY:
Thanks for your comments and feedback. A few things were out of my control eg the uncharacteristic heat wave in Madeira that broke new temperature records. An aircon has not been needed in the past due to the normally moderate climate, but we will look at investing in this in the future. The unusually high temperatures probably also contributed to the maggots you saw, as the block is always kept in a very clean state. I will bring this up with the body corporate though.
I apologize if I was abrupt in the middle of the night, but I was caught off gaurd. We now have procedures in place if this happens again in the future.
Safe, friendly, just late at night you get druggies roaming around so heads up.
Ponta de sol
The hotel district is full of great restaurants and the mall just a 20 minute walk away. Also a nice walk to the centre of Funchal
50+€/night is a great price for hotels and short stays but for a flat, it's still quite high.
Still, we're happy. Thank you, Luisa & Irene!
Main street with many bars and restaurants, no problems with public transportation
Luisa helped a lot by accepting my booking in very short period of time.
Very good location.
Lots of restaurants nearby, Lido pools and promenade.
Two big Pingo Doce supermarkets and a several small Spars in a 15 minute walk.
30 minutes walk to Funchal center.
Aerobus stop is near the building.
Forum Madeira mall and Pingo Doce canteen inside.
Lido promenade.