Stahování
N/A Mbps
Nahrávání
N/A Mbps
Pronajímatel zatím nevyplnil rychlost internetového připojení. Požádejte o tuto informaci.
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
Pokud se nastěhujete a zjistíte, že pronajaté ubytování neodpovídá popisu nemovitosti uvedeném na stránkách Flatio v době provedení rezervace, můžete za určitých okolností odstoupit od nájemní smlouvy, jak je uvedeno v tomto článku v naší nápovědě.
V rámci našich zásad garantovaného nastěhování vám také pomůžeme s přestěhováním do náhradního ubytování, pokud nám do určité doby nahlásíte, že pronajaté ubytování neodpovídá inzerátu, a pokud pronajímatel problém okamžitě neodstraní. Podrobnosti si můžete přečíst v naší nápovědě.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
Pokud se nastěhujete a zjistíte, že pronajaté ubytování neodpovídá popisu nemovitosti uvedeném na stránkách Flatio v době provedení rezervace, můžete za určitých okolností odstoupit od nájemní smlouvy, jak je uvedeno v tomto článku v naší nápovědě.
V rámci našich zásad garantovaného nastěhování vám také pomůžeme s přestěhováním do náhradního ubytování, pokud nám do určité doby nahlásíte, že pronajaté ubytování neodpovídá inzerátu, a pokud pronajímatel problém okamžitě neodstraní. Podrobnosti si můžete přečíst v naší nápovědě.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
We had several problems during a short 3-week stay:
- The apartment was not clean when we checked in. The carpet that covers the living room had a lot of dirt in it, to the point we just preferred putting it aside. We could also see dirt in the corners of the apartment.
- The patio, which is supposed to be a major plus in this apartment was also noticeably dirty, with bird excrement stains on the floor, dirt around the corners, and cigarette buds in the planters.
- The washing machine was damaged before our arrival and we were not notified until the time of check-in (even though we had communicated with the landlord already). The landlord promised it would be replaced in a few days, but it took 2 weeks for it to be done (out of a 3-week stay) — the landlord just ignored our messages asking for updates in the meantime.
- When they installed a new washing machine, they didn't take away the old one, but rather just left it in front of the apartment door — so we had to literally tiptoe our way around it when going in and out of the apartment. Again, our complaints to the landlord about this issue went unanswered.
- The bathroom has absolutely no ventilation, as the bathroom extractor fan doesn't work.
Right next to Bairro Alto, walking distance or a short Uber ride to most of the things you'd like to see in Lisbon.