Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
StayProtection + Stay Benefits

Nový byt 1+kk v centru, Praha 5

1 osoba
1 ložnice
1 koupelna
24 m2
Wi-Fi
Vybavený
prům. 15 500 
/ 30 dní
včetně služeb a internetu
StayProtection
Stay Benefits

Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací

Byt k pronájmu - Praha 5 - Smíchov

Dobrý den, Vítejte v našem novém bytě v centru Prahy. Nacházíme se v centru města a všechny hlavní památky jsou pár minut od hotelu. Na Václavské náměstí se dostanete tramvají za 10 minut. Jsme obklopeni obchody s potravinami, supermarkety a dobré restaurace. Pokud jste aktivní, nebudete muset ani koupit jízdenku na tramvaj, abyste se dostali po městě! V bytě je k dispozici wifi pro vás :) poskytujeme ložní prádlo, ručníky a šampony.

Zobrazit více
Rychlost internetu pro vzdálenou práci nebo zábavu

Stahování

N/A Mbps

Nahrávání

N/A Mbps

Pronajímatel zatím nevyplnil rychlost internetového připojení. Požádejte o tuto informaci.

Vybavení
Základní nábytek
Rozkládací pohovka
Pohovka
Židle
Jídelní stůl
Konferenční stolek
Psací stůl
Šatní skříň
Komoda
Šatní místnost
Skříňka
Zrcadlo
Potřeby pro praní & Dostupné prádlo
Plně připravená lůžka
Pračka
Ručníky
Sušička
Žehlička
Žehlící prkno
Sušák na prádlo
Možnosti úklidu
Houbička na nádobí
Smeták
Mop
Kbelík
Prostředek na mytí nádobí
Hadřík na úklid
Univerzální čistič
Vysavač
Robotický vysavač
Pravidelný úklidový servis (zahrnutý v ceně)
Kuchyňské potřeby
Vybavení pro stravování
Vybavení pro vaření
Skleničky
Hrnky
Mrazák
Lednice
Mikrovlnná trouba
Trouba
Myčka nádobí
Rychlovarná konvice
Topinkovač
Mixér
Kávovar
Elektronická zařízení
Klimatizace
Mobilní klimatizace
Apple TV
Chromecast
TV
Projektor
Fén
Ohřívač vody (bojler)
Pomalý hrnec
Elektrický vařič
Plynový vařič
Chladnička na víno
Výrobník ledu
Playstation
Xbox
Nintendo
Jiná herní konzole
Robotická sekačka na trávu
Sekačka na trávu
Tiskárna
Skener
Stavební záležitosti
Balkon
Terasa
Ústřední topení
Elektrické topení
Něco pro děti
Dětská postýlka
Postel pro dítě
Dětská židlička
Elektronická chůvička
Monitor dechu
Kočárek
Záchodové sedátko
Nočník
Dětská vanička
Přebalovací pult
Stolička
Hračky
Dětské hřiště (venkovní)
Bezpečnostní vybavení
Bezpečnostní zámek
Bezpečnostní vstupní dveře
Detektor kouře
Detektor oxidu uhelnatého
Trezor
Standardní zámek na dveřích
Moskytiéra
Okenní sítě proti hmyzu
Lékárnička
Předplatné (zahrnuto v ceně nájmu)
Kabelová televize
Netflix
HBO MAX
Amazon Prime
Apple TV+
Disney+
Hulu
YouTube TV
Spotify
Snídaně
Něco navíc
Krb
Kulečník
Gril
Bazén
Dřevěný koupací sud
Vířivka
Sauna
Garáž
Jízdní kola
Přístupnost
Bezbariérový přístup
Výtah
Madlo ve sprše
Sedátko ve sprše
Židle do sprchy
Schodišťový výtah
Zobrazit více
Pokoje a vybavení
Shower icon
Ložnice
21 m2
Neprůchozí
Ukázat vybavení
Kitchen icon
Kuchyně
Podmínky pronájmu
Nájem a poplatky Kdy budu co platit?
Průměrný nájem za 30 dní
15 500 
Kauce
0 
Služby a internet
v ceně nájmu
Servisní poplatek
Délka pronájmu
Min. délka pronájmu
90 dní
Max. délka pronájmu
neomezeně
Dostupné od
17.04.2024
Pravidla
Kouření zakázáno
Zvířata zakázana
Oslavy zakázány
Časy nastěhování a vystěhování
Čas nastěhování
15:00
Čas vystěhování
10:00
StayProtection pro nájemníky

Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.

  • Garance nastěhování
    zajišťující, že budete mít vždy kde bydlet, i když vše nepůjde podle plánu
  • Vyvážená nájemní smlouva vhodná pro žádosti o víza
    poskytující stejná práva oběma stranám a zvyšující flexibilitu vašeho pobytu
  • Žádné vratné kauce
    a s nimi spojené finanční zátěže vysokých záloh předem
  • 100%% ochrana peněz
    která zaručuje, že vaše transakce jsou vždy bezpečné a bez podvodů
  • Podpora 7 dní v týdnu
    která je tu pro vás po celou dobu vašeho pronájmu
Stay Benefits*

Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:

  • Pojištění odpovědnosti
    poskytující ochranu v případě, že byste omylem způsobili jakoukoli škodu
  • Asistenční služby
    pro jakékoli potenciální problémy během vašeho pobytu, jako je přerušení připojení k internetu, závady v síti (elektřina, plyn, topení), zablokované dveře nebo poruchy domácích spotřebičů
Storno podmínky
Přísné (30 dní)
Rezervaci můžete zrušit zdarma do 30 dní před nastěhováním. Přečtěte si podrobnější storno podmínky.
Ceny jsou konečné. Na Flatio nejsou žádné skryté poplatky. Veškeré služby (elektřina, voda, plyn) včetně Wi-Fi jsou již zahrnuty v nájemném.
Zrušte zdarma. U této nabídky platí Přísné (30 dní) storno podmínky. Přečíst storno podmínky
Garance nastěhování. V případě, že nemovitost není v pořádku, uhradíme náhradní ubytování až na 7 dní. Více informací
Ověřená nájemní smlouva. Prohlédněte si smlouvu online z pohodlí vašeho domova. Zobrazit vzor smlouvy
Hodnocení
Pronajímatel
Ubytování
Bezpečnost v sousedství
Služby v okolí
Veřejná doprava
Tenant photo
Jednoduše zařízený byt blízko centra.
Hodnoceno dne: 03.01.2020
Délka pobytu: 14 dní
Tenant photo
The neighborhood is well-located and quite beautiful.
The appartment was not as it seemed in the advertisement, and the landlady was very, very rude.
I had informed her in advance that I would arrive with my parents who would stay with me for a few days. Through the messages, she didn't seem to disagree.
But, when we arrived she was quite surprised by their presence. Maybe it was because she doesn't really speak english and didn't understand my message. And of course, if there is good will, language is a problem that can be managed. But there was not.
She was an hour late for the check-in. We were given the key by another person, but still she was the landlady, so we had to wait for her, since there were a few problems in the house. It felted like they were not expecting us.
She had claimed that the appartment was first floor, and it was ground floor with a window on the street with rather transparent curtains. It was quite cold also.There was no cooking pot, no soap, the towels seemed used, there was dirt in the bathroom, one unwashed dish, a big spider, two spider webs, no oven, I had to ask to bring me the microwave oven ,the clothes washing machine was in the common hall, shared with 2 more appartments (something that is not specified). On top of that, she was quite un-eager to help. She brought additional heating (the same night at 23:00 when we were sleeping) ,new towels, soap, shampoo etc (after 2 days or something) but she was aggressive and rude, when I was just asking for what she had claimed to be included in the advertisement. I can refer many other cases in which she was rude, like when she came knocking my door at 9:00 on a Saturday morning, before letting me know in advance, to show the place to the new cleaning lady, but it would take too long.
When I asked if two relatives who wanted to visit me could stay with me she unswered that they should rent a hotel and that she already had made an exception for me by letting my parents stay free of charge. I sent her a message saying that I respect her will. Some days later, I received a notification that she has terminated the contract and I should move out in a 30 days period.
Luckily enough, In just one week I had already found multiple other choices for accommodation, better and cheaper.
I moved out before the notification period,and although I repeatedly asked her to make our move out date formal through flatio (I even had a friend tell her that in czech and she said she would), she did not, so I had to pay for the remaining days of my contract without really living in the flat, thanks to the quite unclear flatio contract that doesn't really protect tenants. I had also asked her to bring the handover protocol for signing, but she did not.
I am happy that I moved out anyway and I am not living in this mess anymore.
Hodnoceno dne: 14.04.2019
Délka pobytu: 2 měsíce
Dostupnost nabídky
Podívejte se, v jakých termínech je nabídka dostupná
O majiteli
Marianna B. 3.7
Na Flatio od listopadu 2016
Srdečný pronajímatel
Mam tři děti a podnikám v pronajmu.
Je mne 45 roku .
Více o majiteli
Kde budete bydlet
Projít okolí bytu
Parkování - veřejné
1 minuta
Metro
4 minuty
MHD
1 minuta
MHD noční
1 minuta
Potraviny
3 minuty
Hlavní nádraží
13 minut
Bar
7 minut
Restaurace
5 minut
Pošta
4 minuty
Nemocnice
15 minut
Pohotovost
12 minut
Lékárna
5 minut
Nejčastější dotazy k této nabídce
Co se stane po rezervaci bydlení?

Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.

Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.

Jaké je standardní vybavení bytu?
Všechny byty inzerované na Flatio musí splňovat určitý standard. Od pronajímatelů požadujeme kompletní vybavení ve všech bytech včetně nádobí nebo internetového připojení.
Co je to střednědobý pronájem?
Střednědobé pronájmy trvají zpravidla 1 až 12 měsíců. Většina majitelů pronajímá dlouhodobě nebo jen na pár dní. Sehnat střednědobý pronájem bez Flatio tak většinou není jednoduché.
Můžu si přečíst smlouvu o pronájmu před rezervací bydlení?

Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.

Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.

Mohu si vybrané bydlení prohlédnout osobně před podpisem nájemní smlouvy?

Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.

Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.

V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!

Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.

Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.

Jaké platební metody mohu použít?
Na Flatio si můžete vybrat způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Je možné platit pomocí karty, přes platební bránu i bankovním převodem. Jednoduše si zvolíte, co je pro vás nejpohodlnější!
Jak zruším svou rezervaci?

Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.

Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!

Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.

Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.

6 důvodů, proč si vybrat tuto nabídku na Flatio
Už žádné osobní prohlídky, stres a zklamání! Celý pronájem vyřešíte okamžitě.
Osobně jsme pro Vás ověřili tohoto majitele.
Získáte podporu Flatio po celou dobu vašeho pronájmu.
Celou smlouvu o pronájmu si přečtete ještě před rezervací.
Platba je zcela bezpečná. Můžete platit i kartou nebo Bitcoinem.
Oproti realitním kancelářím ušetříte průměrně 10 000 Kč.
Často kladené dotazy
Co se stane po rezervaci bydlení?

Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.

Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.

Jaké je standardní vybavení bytu?
Všechny byty inzerované na Flatio musí splňovat určitý standard. Od pronajímatelů požadujeme kompletní vybavení ve všech bytech včetně nádobí nebo internetového připojení.
Co je to střednědobý pronájem?
Střednědobé pronájmy trvají zpravidla 1 až 12 měsíců. Většina majitelů pronajímá dlouhodobě nebo jen na pár dní. Sehnat střednědobý pronájem bez Flatio tak většinou není jednoduché.
Můžu si přečíst smlouvu o pronájmu před rezervací bydlení?

Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.

Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.

Mohu si vybrané bydlení prohlédnout osobně před podpisem nájemní smlouvy?

Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.

Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.

V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!

Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.

Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.

Jaké platební metody mohu použít?
Na Flatio si můžete vybrat způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Je možné platit pomocí karty, přes platební bránu i bankovním převodem. Jednoduše si zvolíte, co je pro vás nejpohodlnější!
Jak zruším svou rezervaci?

Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.

Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!

Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.

Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.

Další nabídky, které by se vám mohly líbit
StayProtection + Stay Benefits
18. 6. - 1. 7. (14 dní)
1 215  / noc
Včetně všech služeb
StayProtection + Stay Benefits Ověřeno nájemníky
1. 1. - 14. 1. (14 dní)
1 167  / noc
Včetně všech služeb
Vytvořit žádost o rezervaci