Stahování
250 Mbps
Nahrávání
N/A Mbps
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
Pokud se nastěhujete a zjistíte, že pronajaté ubytování neodpovídá popisu nemovitosti uvedeném na stránkách Flatio v době provedení rezervace, můžete za určitých okolností odstoupit od nájemní smlouvy, jak je uvedeno v tomto článku v naší nápovědě.
V rámci našich zásad garantovaného nastěhování vám také pomůžeme s přestěhováním do náhradního ubytování, pokud nám do určité doby nahlásíte, že pronajaté ubytování neodpovídá inzerátu, a pokud pronajímatel problém okamžitě neodstraní. Podrobnosti si můžete přečíst v naší nápovědě.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
Pokud se nastěhujete a zjistíte, že pronajaté ubytování neodpovídá popisu nemovitosti uvedeném na stránkách Flatio v době provedení rezervace, můžete za určitých okolností odstoupit od nájemní smlouvy, jak je uvedeno v tomto článku v naší nápovědě.
V rámci našich zásad garantovaného nastěhování vám také pomůžeme s přestěhováním do náhradního ubytování, pokud nám do určité doby nahlásíte, že pronajaté ubytování neodpovídá inzerátu, a pokud pronajímatel problém okamžitě neodstraní. Podrobnosti si můžete přečíst v naší nápovědě.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
The neighborhood has a bit of a hipster vibe to it. There are always people out and about, and, as a woman, I felt perfectly safe walking around alone, after dark, into the very late evening.
There is a great bakery just across the street from the Lidl. Their breads are to die for. Other than that, I cooked at the apartment, so I didn't go out to any restaurants.
The tram station is near the house as well as lot of places to make your groceries.
The communication with Mike has been amazing too and he answered all of our questions.
Highly recommended.
Is a place with good atmosphere and full of young people.
You have an Albert supermarket near the apartment were you can get with a 2 minute walk. Loved it and the landlord is kind and you can contact him always by WhatsApp.
Perfect located. You have 3 stations near the apartment, were you can get different trams.
lokalita je výborná, kousek od Thomayerových sadů... super procházka až do ZOO....
Libeňský zámeček, Thomayerovy sady, ZOO
Has everything that you need, but there is often quite a lot of noise.
Communication with mike was excellent, we had one small query about the boiler which he sorted out for us within 10 minutes of texting him.
Overall Mike was an excellent host and the only thing that let the apartment down a small bit was the cleanliness of the apartment upon arrival
upon arrival the apartment wasn't properly cleaned, dirty towels still left in the basket, a big pile of dirt just swept under the table outside, all of which we had to clean within the first day.
It was clear that one of the previous tenant must of had a dog because there was loose dog hair in the apartment, down by the radiators and the floor.
Neighbourhood is perfect, lovely and quiet.
1) Excellent location: tram stop around the corner, 5 minutes to the Metro. Supermarket, other shops and restaurants nearby.
2) Balcony.
3) Well-equipped kitchen.
4) Large, comfortable bed.
5) The apartment looks recently renovated.
CONS
To be fair, some of the points below reflect our own experience and have since been fixed (especially 2&3). The owner is reactive and tries to solve the problems, but is doing so from a distance because he does not live in Prague, so everything takes more time.
1) The apartment was found in an unimaginably filthy condition that we had to remedy ourselves (e.g. urine underneath and around the toilet seat, trash in the bin, traces of food in the microwave, in the kitchen drawers, in the fridge and the oven, ashtrays full of cigarettes on the balcony, dust everywhere, mold in the washing machine, dirty laundry in the laundry bin etc.). Certainly the next guests will find it much cleaner than we did.
2) The dishwasher was not working for the first month of our stay.
3) There was a problem with the wireless router resulting in an unstable connection until about 5 days before we left.
4) There is not a single chair in the entire apartment. There is a desk and a single small stool, so you will probably end up eating on the tea-table in the living room.
5) Keep in mind that, as is very common in Prague, there are no blinds. Some obscuring curtains would have been welcome.
6) The check-in was a bit complicated, as the owner was not there and we had to retrieve the keys from the owners of a small shop downstairs who did not understand a word we were saying (the problem was solved by the owner over the phone).
Overall the apartment will work fine for two people, especially if a few details are adressed. It desperately needs someone to take care of it on a more regular basis.