Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma

Máme WhatsApp!

Pro majitele · 12. prosinec 2019 · 3 minuty čtení

Ano, čtete správně. Nemožné se stalo skutečností a my ve Flatio jsme spojili své síly s populární komunikační platformou WhatsApp. Chceme vám totiž neustále zpříjemňovat pronajímání přes naši službu. A jelikož z našich předchozích článků jistě víte, že se v našem týmu vyskytuje velké množství technologických fanoušků, když se objevila možnost této spolupráce, nemohli jsme odmítnout! A co to pro vás v praxi znamená? Že se nyní spojíte s naší zákaznickou podporou také přes tuto službu.

Co je to WhatsApp?

Věříme, že vám WhatsApp nemusíme představovat, ale pokud přeci jen tápete a říkáte si, o co že se to vlastně jedná, v kostce vám jej představíme. WhatsApp je asi nejznámější služba, která svým uživatelům umožňuje bezplatnou komunikaci (výměnu zpráv, videohovory, posílání multimediálních souborů, skupinové konverzace, atd.) mezi zařízeními připojenými k internetu, které mají nainstalovanou aplikaci této služby. Aplikace jsou dostupné jak pro smartphony a tablety s operačními systémy Android, iOS či Windows Phone, tak pro počítače a notebooky s operačními systémy Mac OS či Windows. A pokud se vám nechce instalovat žádná aplikace, je možné používat také službu WhatsApp web přímo v internetovém prohlížeči.

Registrace do služby WhatsApp

Do služby jako takové se potom registrujete zadáním svého telefonního čísla a výběrem uživatelského jména (skrze snadnou identifikaci ostatními uživateli doporučujeme použít vaše jméno a příjmení). Na dané telefonní číslo vám poté bude zaslána SMS zpráva s kódem, který v rámci aplikace přepíšete, a kterým ověříte svoji identitu (resp. prokážete, že máte k zadanému telefonnímu číslu skutečně “vztah”). Jakmile projdete verifikačním procesem a zadáte potřebné údaje, budete vpuštěni do aplikace jako takové. Při pokusu o vytvoření nové zprávy v záložce Chaty vám aplikace sama zobrazí list kontaktů, které máte ve svém telefonu, a které zároveň službu WhatsApp používají.

Jak komunikovat s Flatio přes WhatsApp?

Je to jednoduché. Do seznamu již existujících WhatsApp kontaktů, které se zobrazí po stisknutí ikonky Nové zprávy v sekci Chaty, si totiž můžete přidat také nové kontakty. Učiníte tak stisknutím tlačítka Nový kontakt a vepsáním telefonního čísla +44 7723 495945, které jsme zřídili přímo pro tuto službu. Po přidání kontaktu mezi vaše stávající můžete iniciovat novou zprávu, která bude doručena do systému naší zákaznické podpory. Zde je vhodné podotknout, že Flatio samo o sobě nemůže iniciovat zprávu skrze tuto službu, jedná se o jakousi ochranu zákazníků proti nevyžádaným zprávám.

Zákaznická podpora má po obdržení vaší zprávy 24 hodin na to, aby na ni odpověděla. Po této lhůtě se konverzace uzavře a již není možné reagovat. Proto prosím mějte v povědomí pracovní dobu zákaznické podpory, která je každý všední den mezi 8. a 16. hodinou. Zejména o víkendech či státních svátcích tak není jisté, že vám pracovník zákaznické podpory odpoví včas (tj. v rámci lhůty). Pokud však v našem systému evidujeme i vaše zbylé kontakty (např. e-mailovou adresu), budou se s vámi pracovníci zákaznické podpory snažit spojit právě přes ně. Odpovědi na vaše dotazy či pomoc s řešením problémů se vám tedy budeme snažit vždy nějakým způsobem poskytnout.

Věříme, že těm z vás, kteří preferují psanou komunikaci nejen přes WhatsApp, naše novinka přijde vhod a využijete jejího potenciálu!

Přidejte se ke stovkám spokojených majitelů. Na Flatio vše vyřídíte online, budete mít méně starostí a více času.

Sdílejte tento článek:
Doporučujeme
Zvažujete převod energií na nájemce? Známe pro i proti
Jak zvýšit nájemné?
Daň z nemovitostí u pronajatých bytů