V tomto článku se dočtete o svých právech v případě, že tenant neuhradí vratnou kauci, kterou máte řádně nastavenou ve svém profilu.
Nájemce nezaplatil vratnou kauci dle mého nastavení v aplikaci Mé pronájmy. Jak postupovat?
Pokud není klasická (vratná) kauce uhrazena v den zahájení nájmu podle podepsané smlouvy (obvykle ve stejný den jako den nastěhování), doporučujeme nájemníka neubytovat a jednostranně ukončit nájemní smlouvu okamžitě od data zahájení nájmu.
Máte právo smlouvu z tohoto důvodu jednostranně vypovědět bez jakýchkoli sankcí a můžete tak učinit tím, že nám napíšete na adresu [email protected] a požádáte nás o zaevidování výpovědi v našem systému vytvořením výpovědního dokumentu.
Pokud se však rozhodnete nájemce ubytovat i přes nezaplacení vratné kauce a naše doporučení, máte právo nájemní smlouvu kdykoli v jejím průběhu vypovědět pro hrubé porušení.