Mohu pronajímat již vložený byt také po pokojích?
Ano, můžete! A my ve Flatio jsme na tuto situaci díky předchozím zkušenostem připraveni. Jak na to si vysvětlíme v následujících odstavcích. Predispozicí je však alespoň jedna vložená nabídka (typu byt), v rámci které hodláte pokoj/e pronajímat.
POZNÁMKA: Pronajímat pokoj/e můžete také bez vložené nabídky (typu byt), my však doporučujeme začít vždy vložením samotného bytu, ve kterém vyplníte obecné údaje a vkládání pokojů pak bude o to jednodušší (viz níže).
Vložení pokoje
Pronájem pokojů pohodlně nastavíte přímo ve webové verzi aplikace Mé pronájmy.
- V sekci Nabídky stiskněte tlačítko Vložit novou nabídku.
- V nově zobrazeném dialogu vyberte typ Pokoj.
- Na nově zobrazeném řádku s dotazem Je tento pokoj součástí již vloženého bytu? zvolte možnost Ano.
- Vyberte byt, ve kterém se daný pokoj nachází.
- Zvolte Maximální počet osob, které jste v tomto pokoji ochotni ubytovat.
- Zvolte také Výši nájmu za 30 dní pro maximální počet osob nastavený v předchozím kroku. Připomínáme, že na Flatio jsou ceny konečné, musí tedy obsahovat jak poplatky za energie či internet, tak provizi pro Flatio.
- Celou akci uložte stisknutím tlačítka Uložit.
Kontrola a doplnění potřebných údajů
Díky tomu, že pokoj vytváříme na základě informací z již existující nabídky, je spousta údajů v nově vytvořené nabídce pokoje předvyplněna. My však důrazně doporučujeme projít veškerá nastavení a zkontrolovat si, zda jsou údaje vyplněny dle vašich představ či nikoliv.
Zejména se soustřeďte na informace obsažené v sekci Základní informace, tj.
- Titulek a popis - v lokálním a anglickém jazyce,
- Informace o pokoji - zejména Číslo pokoje, které je důležité pro správné vygenerování smlouvy o pronájmu, poté Vybavení pokoje a Plochu pokoje,
- Lůžka a osoby - zde je důležité zkontrolovat si správnost informací o počtu jednotlivých lůžek v daném pokoji.
Zapnutí inzerce pokoje
Jakmile vyplníte a uložíte chybějící informace, vložený pokoj se vám přepne z módu konceptu do standardní nabídky a je možné zapnout jeho inzerci - to provedete stisknutím tlačítka Zapnout inzerci v záhlaví detailu nabídky.
Jakmile tak učiníte, v rámci 24 hodin dojde ke kontrole vaší nabídky týmem Zákaznické podpory. Budou-li všechny údaje správně vyplněny a nedojde k žádným dodatečným dotazům z naší strany, nabídku vám s radostí zveřejníme. V opačném případě vás kontaktujeme s konkrétními informacemi.
Synchronizace kalendářů
Abychom vám zjednodušili správu inzerce pokoje v rámci bytu, je z naší strany systémově zajištěna automatická synchronizace kalendářů dostupnosti těchto "sesterských" nabídek.
Pokud se tedy uchýlíte k pronájmu bytu po jednotlivých pokojích, a ponecháte zapnutou inzerci bytu jako takového, dojde-li k úspěšnému pronájmu jednoho z pokojů, je systémově zajištěno nastavení nedostupnosti u celého bytu na období uzavřeného pronájmu.
A stejně tak naopak - pokud dojde k úspěšnému pronájmu celého bytu, je systémově zajištěno nastavení nedostupnosti u jednotlivých pokojů na období této rezervace.
Pokud si přejete pronajímat pouze jednotlivé pokoje, nikoliv však celý byt, nezapomeňte si v detailu tohoto bytu Vypnout inzerci.