Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele StayProtection pro pronajímatele Jak mohu uplatnit nárok na Rental Insurance?
Kategorie

Jak mohu uplatnit nárok na Rental Insurance?

Jakákoli komunikace ohledně čerpání Rental Insurance probíhá přímo mezi vámi a společností AXA. Jejich zákaznická podpora je dostupná nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby zajistila rychlé vyřešení vašich dotazů a případných událostí maximálně do 30 dní. Po schválení vašeho nároku je odškodnění vždy zpracováno do 14 dnů.

Asistenční službu AXA můžete kontaktovat prostřednictvím:

  • vyplnění online formuláře ve webové aplikaci Mé pronájmy, kteý naleznete v detailu smlouvy v sekci Nájemníci, nebo
  • kontaktování přímo AXA Assistance, ať telefonicky či e-mailem

Pokud je Rental Insurance ve Vašem Flatio profilu povoleno, můžete nalézt kontaktní údaje společnosti AXA v sekci "Kontakt" v aplikaci Mé pronájmy.


PODSTATNÉ INFORMACE: V případě vystavení faktury za zaplacené služby je třeba uvést přesné fakturační údaje, které jsou použity na nájemní smlouvě Flatio podepsané s nájemcem. Pokud se fakturační údaje na faktuře a na nájemní smlouvě neshodují, AXA vám nebude moci proplatit služby, které jste obdrželi.

Průvodce online formulářem pro čerpání Rental Insurance

Pro vstup do online formuláře se přihlaste do svého Flatio profilu ve webové aplikaci Mé pronájmy a:

  1. Přejděte do sekce "Nájemníci" (naleznete ji v horním menu)
  2. V této sekci vyhledejte příslušného nájemce, na kterého se Rental Insurance vztahuje a kliknutím na jeho jméno si zobrazíte podrobnosti
  3. V nové nabídce pod jménem nájemníka vyberte sekci "Smlouvy"
  4. Klikněte na tlačítko "Detail", které se nachází vedle dané nájemní smlouvy
  5. V pravé části obrazovky klikněte na "Zobrazit více" a poté vyberte "Zažádat o Rental Insurance"

Poté se vám zobrazí jednoduchý formulář, který je třeba vyplnit. Mějte prosím na paměti, že číslo nájemní smlouvy je předvyplněno a nelze jej změnit.

Povinná pole, která je třeba vyplnit, jsou následující: 

  • Telefonní číslo
    • Zadejte své telefonní číslo, na kterém vás může AXA zastihnout.
  • E-mailová adresa
    • Vyplňte svou e-mailovou adresu, na které vás může AXA kontaktovat.
  • Druh požadavku - možnosti jsou následující:
    • Pojištění odpovědnosti (během pobytu nájemce)
      • Tuto možnost využijte pro uplatnění nároku na pojištění odpovědnosti během pobytu nájemce.
    • Pojištění odpovědnosti (po ukončení pobytu nájemce či požadavek na zpětnou platbu)
      • Tato možnost by měla být využita buďto k uplatnění nároku na pojištění odpovědnosti poté, co nájemce již nemovitost opustil, nebo k žádosti o zpětnou platbu v rámci pojištění odpovědnosti.
    • Asistenční služby (požadavek na podporu)
      • Tato možnost by měla být využita k žádosti o podporu při řešení technických problémů v , např. problémů s internetovým připojením, poruchou spotřebiče atd.
    • Asistenční služby (požadavek na zpětnou platbu)
      • Tato možnost by měla být využita k žádosti o zpětnou platbu za asistenční služby obdržené v minulosti.
    • Právní asistence
      • Tuto možnost využijte pro uplatnění nároku na služby právní asistence.
  • Popis
    • Je potřeba popsat danou událost ve vyhrazeném poli. Čím více podrobností poskytnete, tím lépe.

Ve volitelných polích můžete zvolit:

  • Odpověď prostřednictvím
    • V tomto poli můžete vybrat, zda preferujete být kontaktováni telefonicky či e-mailem. Vezměte prosím v potaz, že pokud vás AXA nebude moci kontaktovat prostřednictvím vámi preferovaného komunikačního kanálu, bude vás kontaktovat prostřednictvím jiných komunikačních kanálů,  které jste jako preferované neoznačili.
  • Preferovaný jazyk odpovědi
    • Můžete si také zvolit, v jakém jazyce si přejete komunikovat. Angličtina a čeština jsou dostupné nepřetržitě. Pokud zvolíte ostatní jazyky, nemusí být dostupné či se doba odezvy může prodloužit.
  • Přílohy
    • Můžete přiložit podpůrné dokumenty, jako jsou fotografie, videa atd. Důrazně doporučujeme přiložit tyto dokumenty pro podporu vaší události. V určitých situacích jsou některé specifické dokumenty vyžadovány, a čím dříve je poskytnete, tím rychleji bude váš případ vyřešen.

Jakmile vše důkladně vyplníte, klikněte na tlačítko "Odeslat žádost" a váš formulář bude zaslán společnosti AXA. AXA vás následně kontaktuje ohledně dalších kroků co nejdříve to bude možné.

Byl tento článek přínosný?