Jakákoli komunikace ohledně čerpání Rental Insurance probíhá přímo mezi vámi a společností AXA. Jejich zákaznická podpora je dostupná nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby zajistila rychlé vyřešení vašich dotazů a případných událostí maximálně do 30 dní. Po schválení vašeho nároku je odškodnění vždy zpracováno do 14 dnů.
Asistenční službu AXA můžete kontaktovat prostřednictvím:
- vyplnění online formuláře ve webové aplikaci Mé pronájmy, kteý naleznete v detailu smlouvy v sekci Nájemníci, nebo
- kontaktování přímo AXA Assistance, ať telefonicky či e-mailem.
Pokud je Rental Insurance ve Vašem Flatio profilu povoleno, můžete nalézt kontaktní údaje společnosti AXA v sekci "Kontakt" v aplikaci Mé pronájmy.
Průvodce online formulářem pro čerpání Rental Insurance
Pro vstup do online formuláře se přihlaste do svého Flatio profilu ve webové aplikaci Mé pronájmy a:
- Přejděte do sekce "Nájemníci" (naleznete ji v horním menu)
- V této sekci vyhledejte příslušného nájemce, na kterého se Rental Insurance vztahuje a kliknutím na jeho jméno si zobrazíte podrobnosti
- V nové nabídce pod jménem nájemníka vyberte sekci "Smlouvy"
- Klikněte na tlačítko "Detail", které se nachází vedle dané nájemní smlouvy
- V pravé části obrazovky klikněte na "Zobrazit více" a poté vyberte "Zažádat o Rental Insurance"
Poté se vám zobrazí jednoduchý formulář, který je třeba vyplnit. Mějte prosím na paměti, že číslo nájemní smlouvy je předvyplněno a nelze jej změnit.
Povinná pole, která je třeba vyplnit, jsou následující:
- Telefonní číslo
- Zadejte své telefonní číslo, na kterém vás může AXA zastihnout.
- E-mailová adresa
- Vyplňte svou e-mailovou adresu, na které vás může AXA kontaktovat.
- Druh požadavku - možnosti jsou následující:
- Pojištění odpovědnosti (během pobytu nájemce)
- Tuto možnost využijte pro uplatnění nároku na pojištění odpovědnosti během pobytu nájemce.
- Pojištění odpovědnosti (po ukončení pobytu nájemce či požadavek na zpětnou platbu)
- Tato možnost by měla být využita buďto k uplatnění nároku na pojištění odpovědnosti poté, co nájemce již nemovitost opustil, nebo k žádosti o zpětnou platbu v rámci pojištění odpovědnosti.
- Asistenční služby (požadavek na podporu)
- Tato možnost by měla být využita k žádosti o podporu při řešení technických problémů v , např. problémů s internetovým připojením, poruchou spotřebiče atd.
- Asistenční služby (požadavek na zpětnou platbu)
- Tato možnost by měla být využita k žádosti o zpětnou platbu za asistenční služby obdržené v minulosti.
- Právní asistence
- Tuto možnost využijte pro uplatnění nároku na služby právní asistence.
- Pojištění odpovědnosti (během pobytu nájemce)
- Popis
- Je potřeba popsat danou událost ve vyhrazeném poli. Čím více podrobností poskytnete, tím lépe.
Ve volitelných polích můžete zvolit:
- Odpověď prostřednictvím
- V tomto poli můžete vybrat, zda preferujete být kontaktováni telefonicky či e-mailem. Vezměte prosím v potaz, že pokud vás AXA nebude moci kontaktovat prostřednictvím vámi preferovaného komunikačního kanálu, bude vás kontaktovat prostřednictvím jiných komunikačních kanálů, které jste jako preferované neoznačili.
- Preferovaný jazyk odpovědi
- Můžete si také zvolit, v jakém jazyce si přejete komunikovat. Angličtina a čeština jsou dostupné nepřetržitě. Pokud zvolíte ostatní jazyky, nemusí být dostupné či se doba odezvy může prodloužit.
- Přílohy
- Můžete přiložit podpůrné dokumenty, jako jsou fotografie, videa atd. Důrazně doporučujeme přiložit tyto dokumenty pro podporu vaší události. V určitých situacích jsou některé specifické dokumenty vyžadovány, a čím dříve je poskytnete, tím rychleji bude váš případ vyřešen.
Jakmile vše důkladně vyplníte, klikněte na tlačítko "Odeslat žádost" a váš formulář bude zaslán společnosti AXA. AXA vás následně kontaktuje ohledně dalších kroků co nejdříve to bude možné.