Co je Flatio Garance nastěhování a jak ji mohu uplatnit? - Flatio
Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky StayProtection pro nájemníky Co je Flatio Garance nastěhování a jak ji mohu uplatnit?
Kategorie

Co je Flatio Garance nastěhování a jak ji mohu uplatnit?

Článek byl aktualizován 1. 9. 2023.

Naše speciální Garance nastěhování slouží jako vaše ochrana v případě problémů během nastěhování. V tomto článku se dozvíte, jak vše funguje!

Garance nastěhování je asistenční služba, která je nabízena, spravována a hrazena výhradně ze strany Flatio a slouží k pomoci v situacích, kdy: 

  • ubytování neodpovídá stavu inzerce v době provedení žádosti o rezervaci; nebo
  • pobyt v původním ubytování není možný z jiných důvodů a tento stav daného ubytování není možné okamžitě napravit.

Příklady: 

  • Pronajímatel vás ubytoval v jiné nabídce bydlení, než jste si rezervovali, a není schopen tuto situaci napravit.
  • V bytě chybí matrace (nebo jiné zásadní vybavení), ačkoli byla uvedena v popisu nabídky v době vytvoření vaší rezervace, což vám znemožňuje setrvat v ubytovacím zařízení.
  • Ubytování je vytopené z důsledku úniku vody z pračky.
  • V nabídce bydlení existuje závažný hygienický problém, jako například rozšířená plíseň, který nelze jednoduše odstranit.
  • Nefunkční topení/elektřina/voda.

V takových případech má nájemce právo na odstoupení od nájemní smlouvy v souladu s Flatio Obchodními podmínkami.

Pro uplatnění nároku na Garanci nastěhování je třeba o odstoupení kontaktovat zákaznickou podporu Flatio na adrese [email protected] a poskytnout veškeré dostupné materiály podporující vaše tvrzení. Pokud si přejete místo toho využít nepřetržitou pohotovostní linkumůžete tyto informace poskytnout AXA Assistance (číslo na tuto linku vám bude zasláno v den nastěhování prostřednictvím SMS).

Odstoupení od nájemní smlouvy je možné do 20:00 dne následujícího po dni nastěhování uvedeném ve vaší nájemní smlouvě. Pokud tedy například váš pobyt začíná dle nájemní smlouvy v pondělí, máte prostor pro oznámení vašeho požadavku na využití Garance nastěhování do 20:00 následujícího dne (úterý).

Pokud nebude pronajímatel schopen vyřešit daný problém do 48 hodin a Flatio váš požadavek na uplatnění služby Garance nastěhování schválí, vrátíme vám celé první nájemné a servisní poplatek v plné výši. Navíc vám také uhradíme až 7 dní v náhradním ubytování v maximální výši 125% z původní ceny za den.

Byl tento článek přínosný?