Tento článek vás provede krok po kroku procesem zrušení nájemní smlouvy, které uvolňuje váš kalendář pro jiné, serióznější nájemníky.
Co když nájemník nepodepíše smlouvu o pronájmu nebo nezaplatí první nájem?
Jestliže potenciální nájemce nedokončí proces podpisu nájemní smlouvy do 24 hodin poté, co jste schválili jeho žádost o rezervaci, máte možnost zrušit nájemní smlouvu a tím i celou rezervaci. Je na vás, zda se rozhodnete dát nájemci více času na dokončení procesu, nebo zda smlouvu zrušíte.
Může se vyplatit počkat déle, když:
- se s nájemcem vzájemně dohodnete, že dokončí smlouvu do pozdějšího data,
- nájemce nahrál potvrzení o bankovním převodu, které může trvat 2-3 pracovní dny, než se k nám dostane.
Na druhou stranu doporučujeme zrušení smlouvy zejména v případě, že již uplynuly více než 3 dny a vy od nájemce nemáte informaci, zda jeho zájem o rezervaci stále trvá. Jestliže nemáme žádný důvod se domnívat, že by nájemce mohl stále smluvní proces dokončit, pak smlouvu zrušíme z naší strany po 4 dnech.
Jak stornuji nájemní smlouvu?
Nájemní smlouvu můžete snadno stornovat z webové aplikace Mé pronájmy:
- Přejděte do sekce Rezervace.
- Najděte konkrétní rezervaci, kterou chcete zrušit, a klikněte na tlačítko Více pro zobrazení jejích podrobností.
- V detailu kroků nájemní smlouvy zobrazeném na levé straně klikněte na tlačítko Stornovat smlouvu.
- Potvrďte zrušení.
Jakmile nájemní smlouvu zrušíte, vaše nabídka se okamžitě zobrazí jako dostupná během dat této rezervace, takže si ji bude moci zarezervovat jiný nájemce.
Upozorňujeme, že zrušení smlouvy je nevratné. Pokud se vy a nájemce rozhodnete znovu začít proces rezervace, nájemce vám bude muset poslat novou žádost o rezervaci.