Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky Žádost o rezervaci Majitel zamítl mou žádost o rezervaci. Co mám dělat?
Kategorie

Majitel zamítl mou žádost o rezervaci. Co mám dělat?

Žádost o rezervaci může být zamítnuta z mnoha důvodů, nejčastějším z nich však bývá nedostupnost bydlení na vámi požadovaný termín. Spousta majitelů totiž inzeruje také na alternativních službách a může se stát, že v době vytvoření vaší žádosti o rezervaci je již bydlení rezervováno jinde a majitel si bohužel nestihl aktualizovat kalendář dostupnosti. 

Dalšími důvody zamítnutí mohou být například nedostatečnost údajů ve vašem profilu (proto klademe důraz na poctivé vyplnění všech informací) či nevyhovující počet osob (žádáte o bydlení pro více osob než je maximální uvedený počet v detailu).

V případě zamítnutí rezervace je systémem okamžitě zažádáno o odblokování rezervačního poplatku na vaší kartě. Vy si tak můžete s klidem vytvořit žádost o rezervaci na alternativní bydlení, nabídek máme víc než dost! 

Nenacházíte žádná další vhodná nebo dostupná bydlení? Zkuste kontaktovat majitele i nedostupných nabídek, může se stát, že došlo k delší neaktualizaci dostupnosti či ceny.

Byl tento článek přínosný?