Z jakých důvodů může pronajímatel zamítnout vaši žádost o rezervaci a co můžete následně dělat? Zjistěte vše v tomto článku!
Majitel zamítl mou žádost o rezervaci. Co mám dělat?
Žádosti o rezervace mohou být zamítnuty z různých důvodů, ale mezi ty nejčastější patří, že:
- jste nevyplnili svůj profil dostatečně, tudíž o vás pronajímatel nemá dostatek informací,
- je nemovitost v daném termínu nedostupná,
- vaše žádost o rezervaci nesplňuje požadavky uvedené v nabídce (např. maximální počet nájemníků nebo zákaz domácích mazlíčků).
Pokud byste chtěli znát přesný důvod zamítnutí vaší rezervace, můžete jej najít v sekci Rezervace svého profilu v aplikaci Mé bydlení.
Pokud je vaše žádost o rezervaci zamítnuta z důvodu, který můžete vyřešit vy (například dostatečným vyplněním profilu nebo odpovědí na dodatečné otázky pronajímatele), doporučujeme, abyste vše dali do pořádku a vytvořili si pak novou žádost o rezervaci - ať už na stejnou či na novou nabídku.
Jestliže je však problém na straně majitele a nelze jej změnit (například nedostupnost nemovitosti), můžete si podat novou žádost o rezervaci pro jinou nabídku. Na Flatio máme mnoho dostupných možností, které můžete předem filtrovat dle svých potřeb.