Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Pro nájemníky · 2. březen 2017 · 1 minuta čtení

Nejčastější dotazy na zákaznickou podporu Flatio a možná i něco navíc

Zákaznická podpora Flatio je každý den připravena zodpovídat Vaše dotazy. Některým otázkám se věnujeme opakovaně, další nás překvapí a jiné malinko pobaví. Tyto jsou jedny z nejčastějších:

Je možné jít na osobní prohlídku bytů?
Největší předností Flatio je, že si svůj nový domov můžete vybrat třeba ze zahraničí nebo při cestě tramvají. K tomu slouží naše virtuální prohlídky, díky kterým máte skvělou představu o tom, jak byt ve skutečnosti vypadá. Bytem se můžete projít tedy za pomoci pouhého počítače, a proto u nás prostě osobní prohlídky nejsou. Byly by zbytečné. Někdy se ale může stát, že je virtuální prohlídka teprve ve výrobě. V takovém případě rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy ohledně budoucího bydlení, představu o bydlení také získáte z rozsáhlé fotogalerie.

Jak zjistím, že je byt dostupný? 
Každá nabídka má kalendář, díky kterému zjistíte, kdy je apartmán volný. Jednoduše nastavíte termín nastěhování a vystěhování a dozvíte se, zda je byt dostupný ve Vámi zvoleném časovém intervalu.

Kdy zaplatím první nájem?
Po schválení žádost o rezervaci ze strany majitele máte 24 hodin na uzavření smlouvy a zaplacení prvního nájmu. Tento nájem Flatio uschová a k majiteli doputuje, až se nastěhujete a jste s bydlení m spokojeni. 

Zvídavých dotazů i nestandardních požadavků zažijeme opravdu nadmíru. Setkali jsme se například s tím, že majitel bytu u nás chtěl pronajmout nevyužívaný pokoj. Od své nové spolubydlící by ale nepožadoval pouze nájem. Toužil po tom, aby se jejich vztah vyvinul i v něco víc. Bohužel jsme tomuto přání vyhovět nemohli, takže zřejmě teď inzeruje někde jinde :)
Sdílejte tento článek:
Doporučujeme
Jak se daní příjmy z pronájmu bytů
Flatio x NomadX
Aktuálně - Vládní omezení ubytovacích služeb se Flatio netýká