Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma

Vyřešte zpožděný let nebo ztrátu zavazadel s naším novým partnerem ClaimCloud

Pro nájemníky · 17. srpen 2017 · 3 minuty čtení

Koncem července tohoto roku se nám ve Flatio podařilo získat nového partnera – společnost ClaimCloud. Tato společnost může nabídkou svých služeb pomoci řadě našich klientů, kteří měli komplikace v průběhu letu do místa jejich bydlení na pár měsíců. Přesněji se zabývá řešením reklamací letů a získáním kompenzace v případě jeho zpoždění či zrušení. Dokonce řeší také ztrátu, zpoždění či poškození zavazadel.

Výhodou této služby především je, že při neúspěchu reklamace nic nehradíte. Zaplatíte pouze v případě získání kompenzace od letecké společnosti. Můžete tak pouze získat. Společnost ClaimCloud má navíc s řešením těchto situací bohaté zkušenosti a ví, jak s leteckými společnostmi jednat. Úspěch s ClaimCloud je tudíž velice pravděpodobný, tak proč to nezkusit!

Jak funguje proces reklamace?
Celý proces je jednoduchý. Na stránkách ClaimCloud nejprve ověříte Váš let zadáním jeho čísla a data. Následně odůvodníte podání Vaší žádosti, sdělíte detaily letu a Váš email. Potom odešlete žádost a počkáte na její schválení.

V případě schválení je potřeba ClaimCloud udělit plnou moc pro zastupování vyplněním jednoduchého formuláře. Obdržíte také informace o možné výši Vaší kompenzace a v případě úspěchu se můžete těšit na její vyplacení.

Kdy máte nárok na kompenzaci?

1) Zmeškání navazujícího letu
Zmeškání navazujícího letu je opravdu nepříjemná záležitost. Může překazit Vaše plány a navíc si na příští let zřejmě ještě dlouho počkáte. Odškodnění v takovém případě je zcela na místě. Nezapomeňte však na časovou rezervu mezi jednotlivými lety, abyste těmto komplikacím raději předešli.

2) Zpoždění letu
Pokud je zpoždění letu větší jak 3 hodiny, máte na kompenzaci nárok. Zpoždění se počítá od plánovaného času příletu do cílové destinace.

3) Zrušení letu
Kompenzaci můžete požadovat i v případě, kdy Vám letecká společnost oznámí zrušení letu v časovém horizontu kratším než 14 dní před odletem.

4) Znemožnění nástupu do letadla
Pokud Vám bude znemožněn nástup do letadla vinou letecké společnosti například z důvodu, že bylo prodáno leteckou společností více letenek, než je míst k sezení, máte nárok na odškodnění. 

5) Zpoždění, poškození nebo ztráta zavazadla
Ztracené nebo zpožděné zavazadlo je pro spoustu z nás noční můrou. Pokud dojde k jeho zpoždění, můžete požádat o kompenzaci výdajů na nákup nezbytných věcí – spodní prádlo, hygienické potřeby atd. V případě, že se Vaše ztracené zavazadlo nevrátí do 21 dní, jedná se o ztracené zavazadlo a v tomto případě můžete nárokovat kompenzaci za veškerý obsah. V případě problému se zavazadly, je ale třeba nahlásit ihned po příletu na letišti, případně nejdéle do 7 dní od přistání. 

Nezáleží na tom, kde se let uskutečnil. Společnost ClaimCloud je schopná řešit Vaše reklamace u leteckých společností po celém světě. Kompenzace můžete obdržet ve formě finanční hodnoty, dárkového poukazu (voucheru) nebo bonusové letecké míle. 

Jak dlouho trvá proces reklamace?
Doba řešení situace se odvíjí od ochoty spolupráce ze strany letecké společnosti. Některé případy je možné vyřešit za pár dní, jindy to může trvat měsíce. Dle informací společnosti se většina případů vyřeší do 90 dní. V průběhu tohoto období jste o všem informování prostřednictvím e-mailu nebo vše přehledně vidíte ve své zákaznické sekci.

Kolik tato služba stojí?
Ověření letu, příprava dokumentů a řešení případu je zcela zdarma. Pokud bude reklamace úspěšná, bude Vám zaslaná částka ponížena o 25 % z celkové kompenzace v případě peněžní částky nebo dárkového poukazu. U leteckých mil je to 500 Kč za osobu. Jejich odkup je možný dohodou.

Jakou výši kompenzace můžete získat?
Dle typu problému s letem a jeho vzdálenosti může být Vaše náhrada až 600 EUR na osobu, a to bez ohledu na cenu letenky. V případě zavazadel pak může být výše náhrady až 1200 EUR za zavazadlo.

 A co víc? V rámci české legislativy můžete let reklamovat až 3 roky zpětně, například v Anglii je to dokonce 6. Tak hurá do toho!

Vyzkoušet ClaimCloud

Sdílejte tento článek:
Doporučujeme
Zvažujete převod energií na nájemce? Známe pro i proti
Jak zvýšit nájemné?
Daň z nemovitostí u pronajatých bytů