Nejste si jistí, jak správně přidat nový bankovní účet pro přeposílání nájemného nebo jak vyřešit zamítnutý účet? Zde vše vysvětlujeme!
Jak mohu vložit nový bankovní účet a co mám dělat v případě jeho zamítnutí?
Je třeba, abyste do webové aplikace Mé pronájmy přidali informace o svém bankovním účtu, abychom vám pak mohli přeposílat nájemné zaplacené vašimi nájemníky. Na Flatio můžete přidat několik bankovních účtů a každý připojit k jiné nabídce.
Upozorňujeme, že dodržujeme zákony proti praní špinavých peněz a vždy tak musíme ověřit držitele každého vloženého bankovního účtu. Proces přidání bankovního účtu je proto navržen tak, abychom měli všechny potřebné údaje.
Jak přidat bankovní účet?
Nový bankovní účet můžete přidat ze svého profilu v aplikaci Mé pronájmy:
- Přihlaste se do webové aplikace Mé pronájmy a klikněte na své jméno v pravém horním rohu.
- V nově zobrazeném levém menu vyberte sekci Bankovní účty.
- Klikněte na tlačítko "Přidat bankovní účet" pro započetí procesu.
Jaké informace musíte poskytnout?
Pro úspěšné uložení údajů o vašem bankovním účtu budete muset:
- Vybrat nabídky, ze kterých by měly být nájmy odeslány na tento účet:
- Možnost "ze všech mých nabídek" znamená, že bankovní účet se stane výchozím pro všechny platby nájemného, které obdržíte přes Flatio.
- Možnost "pouze z vybraných nabídek" znamená, že bankovní účet obdrží platby nájemného pouze z nabídek, které ručně vyberete níže. Všechny ostatní, které nejsou spojeny s konkrétním bankovním účtem, budou odeslány na výchozí bankovní účet (přečtěte si více o směrování nájemného zde).
- Zadat číslo bankovního účtu
- Vybrat měnu, v níž je účet veden
- Vyplnit celé jméno a adresu držitele bankovního účtu
- Nahrát dokument pro ověření držitele bankovního účtu, který obsahuje jméno držitele účtu a číslo bankovního účtu
- Mezi dokumenty, které lze přijmout, patří například kopie smlouvy uzavřené s bankou v okamžiku vytvoření bankovního účtu, nebo neupravený screenshot z internetového bankovnictví.
- Nahrát kopii občanského průkazu držitele bankovního účtu, tj. OP/řidičského průkazu/pasu (pokud nezadáváte firemní bankovní účet vlastněný společností)
DŮLEŽITÁ POZNÁMKA: Informace o držiteli účtu ručně zadané ve webové aplikaci Mé pronájmy musí odpovídat údajům na nahrané kopii občanského průkazu a údajům na nahraném dokumentu ověření bankovního účtu. Pokud tedy potřebujete zasílat nájemné na účet Jana Nováka, musíte poskytnout informace a dokumenty Jana Nováka. |
Po uložení údajů o bankovním účtu všechna data prověříme a následně daný bankovní účet schválíme/zamítneme.
Co když je bankovní účet zamítnut?
Důvody pro zamítnutí bankovního účtu mohou být různé, nejčastější je nesrovnalost mezi informacemi na nahraném občanském průkazu a dokumentem, který vyžadujeme pro ověření držitele účtu, nebo nahrání nesprávného dokumentu pro ověření.
Náš tým vám vždy sdělí přesný důvod, po kterém budete moci chybu napravit.
Žádost o opětovné ověření vašeho bankovního účtu
Pokud je váš bankovní účet zamítnut, budete muset opravit, co bylo špatně, a znovu požádat o schválení. Vše můžete pohodlně provést z aplikace Mé pronájmy:
- Přihlaste se do webové aplikace Mé pronájmy a klikněte na své jméno v pravém horním rohu.
- V nově zobrazeném levém menu vyberte sekci Bankovní účty.
- Klikněte na tlačítko "Upravit" vedle účtu, který byl zamítnut.
- Opravte svou předchozí chybu a klikněte na tlačítko "Uložit".
- Stiskněte tlačítko "Znovu požádat o schválení" a odešlete novou žádost o schválení účtu.
Následně v detailu bankovního účtu uvidíte ikonu "Čeká na schválení" a náš tým bude upozorněn na prověření vašich úprav.