Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky StayProtection pro nájemníky Jak mohu získat pomoc od AXA Assistance ohledně Stay Benefits pro nájemníky?
Kategorie

Jak mohu získat pomoc od AXA Assistance ohledně Stay Benefits pro nájemníky?

Veškerá komunikace ohledně uplatňování nároků na Stay Benefits probíhá přímo mezi vámi a společností AXA nebo vámi a vaším pronajímatelem. AXA Assistance je k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby zajistila, že všechny vaše dotazy budou vyřešeny okamžitě, a že se vám dostane pomoci, kdykoli ji budete potřebovat.

Pokud tedy vaše rezervace spadá pod ochranný plán Stay Benefits pro nájemníky a váš problém odpovídá situacím, na které se vztahuje krytí Stay Benefits, neváhejte si požádat o pomoc následujícím způsobem:

  • Asistenční služby (až do výše 500 EUR za pronájem) 
    • Pokud se v domácnosti vyskytne určitý problém, je vždy nejlepším řešením kontaktovat pronajímatele, aby podnikl potřebné kroky. Pokud však potřebujete okamžitou pomoc, můžete se obrátit přímo na AXA Assistance prostřednictvím telefonních čísel a e-mailů uvedených v sekci "Kontakt" ve vašem Flatio profilu.
    • V případě, že jste za obdržené asistenční služby již zaplatili z vlastní kapsy, můžete se obrátit přímo na AXA Assistance a požádat o proplacení již vynaložených nákladů. Kontaktní informace naleznete v sekci "Kontakt" ve vašem Flatio profilu.
  • Pojištění odpovědnosti (až do výše 20 000 EUR za pronájem)
    • Pokud dojde během vašeho pobytu ke vzniku nové škody, je nutné co nejdříve kontaktovat vašeho pronajímatele. Nezapomeňte mu poskytnout veškeré potřebné informace o události, včetně případných podpůrných materiálů (fotografií nebo videí). Pronajímatel je pak zodpovědný za podniknutí dalších kroků s AXA Assistance.
    • V případě, že jste již opravu škod zaplatili z vlastní kapsy, můžete se obrátit přímo na AXA Assistance a požádat o proplacení již vynaložených nákladů. Kontaktní údaje naleznete v sekci "Kontakt" ve vašem Flatio profilu.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:  V případě vystavení faktury za zaplacené služby je nutné uvést přesné fakturační údaje, které jsou uvedeny na Flatio nájemní smlouvě podepsané s vaším pronajímatelem. Jestliže se poskytnuté fakturační údaje neshodují s těmi, jež jsou uvedeny ve vaší nájemní smlouvěm, nebude moci AXA vaši fakturu za zaplacené služby proplatit.


Jakmile je vaše pojistná událost kompletně podána, AXA zajistí řešení do maximálně 30 dnů. Pokud bude váš požadavek schválen, odškodnění bude následně odesláno do 14 dnů po datu uzavření případu. Tato politika je součástí jejich závazku rychlého a efektivního řešení případů.

Byl tento článek přínosný?