Tento článek vám předloží základní způsoby, jak můžete kontaktovat Flatio tým zákaznické péče, a přímo vás danými možnostmi provede.
Jak mohu kontaktovat Flatio?
Náš tým zákaznické péče je tu pro vás 7 dní v týdnu a vždy zajišťuje odpověď do maximálně 24 hodin.
Je několik možností, jak nás můžete kontaktovat:
- Webový widget (dostupný ve vašem profilu aplikace Mé bydlení)
- E-mail ([email protected])
- WhatsApp chat (+44 786 212 6693)
- Telefon (několik telefonních čísel je dostupných v době od 9:00 do 12:00 CET od pondělí do pátku)
Upozorňujeme, že pokud vaše rezervace zahrnuje Stay Benefits, můžete jakékoli pojištěné problémy během vašeho pobytu řešit skrze 24/7 tísňovou linku společnosti AXA.
Veškeré další požadavky jsou řešeny naším týmem zákaznické péče a je jen na vás, jakým způsobem se rozhodnete s námi spojit.
Mějte prosím na paměti, že ať nás kontaktujete jakkoli, je vždy nejvýhodnější, když uvedete co nejvíce informací najednou. Eliminuje to tak potřebu dodatečných dotazů z naší strany (např. číslo vaší smlouvy), které způsobují zbytečné zpoždění vyřešení vašeho požadavku.
1. Kontaktujte nás skrze webový widget
Tuhle možnost naši zákazníci využívají nejčastěji, jelikož jde o pro vás nejrychlejší a nejjednodušší způsob.
Jak to funguje?
- Přihlaste se do vašeho profilu v aplikaci Mé bydlení a otevřete webový widget skrze tlačítko "Požádat o podporu" v pravém dolním rohu.
- Zkontrolujte předvyplněné základní informace o vás (jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo). Máte možnost informace případně upravit.
- Vždy doporučujeme vyplnit také nepovinné informace:
- Jakým způsobem si přejete být kontaktováni nazpět - můžete zvolit preferovaný způsob odpovědi, tedy buď přes telefon či e-maill.
- V jakém jazyce s námi chcete komunikovat - můžete si vybrat preferovaný jazyk z daných možností. Je třeba zmínit, že anglicky mluvící agenti jsou dostupní neustále, kdežto volba jakéhokoli jiného jazyku může způsobit pozdější odpověď.
- Vyplňte popis případu. Při uvedení svého dotazu či problému buďte prosím specifičtí co nejvíce. Čím více detailů nám poskytnete, tím dřívější a přesnější odpověď obdržíte. V případě potřeby můžete také přiložit jakékoli přílohy.
- Stiskněte tlačítko "Odeslat".
Přepis vaší žádosti bude okamžitě odeslán našemu týmu. Jeden z našich agentů vás následně kontaktuje nazpět požadovaným způsobem a v preferovaném jazyce co nejdříve to bude možné.
2. Zašlete nám e-mail
Můžete také zvolit standardní cestu a jednoduše nás kontaktovat skrze e-mail. Naše jediná adresa je [email protected], kterou máte vždy dostupnou v sekci "Kontakt" vašeho profilu.
3. Napište nám na WhatsApp
Jestliže preferujete komunikaci skrze WhatsApp, můžete nám poslat zprávu na naše WhatsApp číslo +44 786 212 6693. Mějte však prosím na paměti, že toto číslo slouží pouze pro chatování, jelikož nemáme možnost z tohoto čísla volat nebo na něj hovory přijímat.
4. Zavolejte nám během našich online hodin na telefonu
Během 9:00-12:00 CET od pondělí do pátku je také možné nás zastihnout na těchto telefonních číslech:
- Česká republika: +420 228 886 511
- Portugalsko: +351 300 600 156
- Spojené království: +44 786 212 6693
- Spojené státy: +1 (845) 393-3788
Mějte prosím na paměti, že podpora na těchto telefonních číslech je poskytována především v angličtině a další jazyky nemusí být dostupné každý den.