Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky Jak Flatio funguje Jak mohu kontaktovat Flatio?
Kategorie

Jak mohu kontaktovat Flatio?

Náš tým zákaznické péče je tu pro vás 7 dní v týdnu a vždy zajišťuje odpověď do maximálně 24 hodin.

Je několik možností, jak nás můžete kontaktovat:

  • Webový widget (dostupný ve vašem profilu aplikace Mé bydlení)
  • Email ([email protected])
  • WhatsApp chat (+44 7723 495945)

Upozorňujeme, že momentálně nemáme dostupnou žádnou online telefonní linku, na které byste nás mohli zastihnout. Jestliže však vaše rezervace zahrnuje Stay Benefits, můžete jakékoli pojištěné problémy během vašeho pobytu řešit skrze 24/7 tísňovou linku společnosti AXA.

Veškeré další požadavky jsou řešeny naším týmem zákaznické péče a je jen na vás, jakým způsobem se rozhodnete s námi spojit.

Mějte prosím na paměti, že ať nás kontaktujete jakkoli, je vždy nejvýhodnější, když uvedete co nejvíce informací najednou. Eliminuje to tak potřebu dodatečných dotazů z naší strany (např. číslo vaší smlouvy), které způsobují zbytečné zpoždění vyřešení vašeho požadavku.

1. Kontaktujte nás skrze webový widget

Tuhle možnost naši zákazníci využívají nejčastěji, jelikož jde o pro vás nejrychlejší a nejjednodušší způsob.

Jak to funguje?

  1. Přihlaste se do vašeho profilu v aplikaci Mé bydlení a otevřete webový widget skrze tlačítko "Požádat o podporu" v pravém dolním rohu.
  2. Zkontrolujte předvyplněné základní informace o vás (jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo). Máte možnost informace případně upravit.
  3. Vždy doporučujeme vyplnit také nepovinné informace:
    1. Jakým způsobem si přejete být kontaktováni nazpět - můžete zvolit preferovaný způsob odpovědi, tedy buď přes telefon či e-maill.
    2. V jakém jazyce s námi chcete komunikovat - můžete si vybrat preferovaný jazyk z daných možností. Je třeba zmínit, že anglicky mluvící agenti jsou dostupní neustále, kdežto volba jakéhokoli jiného jazyku může způsobit pozdější odpověď.
  4. Vyplňte popis případu. Při uvedení svého dotazu či problému buďte prosím specifičtí co nejvíce. Čím více detailů nám poskytnete, tím dřívější a přesnější odpověď obdržíte. V případě potřeby můžete také přiložit jakékoli přílohy.
  5. Stiskněte tlačítko "Odeslat".

Přepis vaší žádosti bude okamžitě odeslán našemu týmu. Jeden z našich agentů vás následně kontaktuje nazpět požadovaným způsobem a v preferovaném jazyce co nejdříve to bude možné.

2. Zašlete nám e-mail

Můžete také zvolit standardní cetu a jednoduše nás kontaktovat skrze e-mail. Naše obecná adresa je [email protected], kterou máte vždy dostupnou v sekci "Kontakt" vašeho profilu.

3. Napište nám na WhatsApp

Jestliže preferujete komunikaci skrze WhatsApp, můžete nám poslat zprávu na naše WhatsApp číslo +44 7723 495945. Mějte však prosím na paměti, že toto číslo slouží pouze pro chatování, jelikož nemáme možnost z tohoto čísla volat nebo na něj hovory přijímat.

Byl tento článek přínosný?