Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele Jak zaujmout nájemníky Jak mohu aktualizovat kalendář dostupnosti své nabídky?
Kategorie

Jak mohu aktualizovat kalendář dostupnosti své nabídky?

Z pohledu zájemce o bydlení není snad nic horšího, než když jsou jeho žádosti o rezervace zamítány z důvodu nedostupnosti nabídky. Jedná se o důvod zamítnutí, který na Flatio netolerujeme, neboť ovlivňuje důvěryhodnost jak inzerujících majitelů, tak samotné služby Flatio. Proto spadá do tzv. neoprávněných zamítnutí, které započítáváme v rámci Pravidla 3 zamítnutí. Proto vám přinášíme několik způsobů, díky kterým si můžete udržovat dostupnost stále aktuální a vyvarovat se tak zbytečným zamítnutím.

Automatická aktualizace dostupnosti

Pokud svou nemovitost pronajímáte také přes Airbnb, Booking nebo jiné platformy, které používají iCal formát kalendáře, toto řešení pro vás bude užitečné. Jednoduše exportujte Flatio kalendář pro každou svou nabídku a vložte jej na ostatní platformy, a následně importujte jejich kalendář na Flatio. Import zajišťuje, že jakékoliv rezervace z jiných platforem budou automaticky zadána do našeho systému a vaše nabídka tak bude během těchto dat zobrazena jako "nedostupná". Na druhou stranu, export kalendáře Flatio a jeho import do jiných platforem zajišťuje, že když schválíte žádost o rezervaci v našem systému, bude automaticky sdílena s ostatními platformami, které k pronájmu využíváte, a vaše nemovitost se tam zobrazí jako nedostupná.

Níže se můžete dozvědět, jak zajistit automatické aktualizace dostupnosti vašich nemovitostí prostřednictvím webové aplikace Mé pronájmy.

Import kalendáře

Abychom mohli získat dostupnost vaší nabídky sdílené na jiné platformě, je třeba importovat kalendář dostupnosti inzerátu z dané platformy na Flatio.

  1. Přejděte do sekce Nabídky, vyberte tu nabídku, jejíž dostupnost chcete upravit, a otevřete sekci Dostupnost v levém menu.
  2. Sjeďte dolů, abyste našli část Synchronizace kalendáře.
  3. Do pole Název kalendáře pod sekcí "Import" vyplňte název, který vám usnadní zjistit, o jaký kalendář jde (například "Airbnb", "Kalendář Airbnb", apod.)
  4. URL adresu kalendáře zkopírovanou z externí platformy vložte do pole Adresa kalendáře (URL). Prosím, nezaměňujte URL kalendáře s URL nemovitosti na externí službě!
  5. Pokud odkaz na kalendář patří službě Airbnb, Booking, Vrbo nebo LovelyStay, budete mít také možnost vybrat, zda chcete importovat všechna nedostupná data (tj. i ručně zadanou nedostupnost), nebo pouze nedostupnost na základě rezervací (tj. pouze data potvrzených rezervací).
  6. Stiskněte tlačítko Importovat kalendář, abyste stáhli dostupnost z dané platformy. Poté již budeme moci zobrazit nejaktuálnější informace o dostupnosti vaší nemovitosti potenciálním nájemníkům.

POZNÁMKA: Kalendář každé platformy, kterou používáte k pronájmu nemovitosti, musí být importován samostatně.

Export kalendáře

Chcete-li předat informace o dostupnosti vaší nabídky vložené na Flatio také na jiné platformy, ujistěte se, že exportujete svůj Flatio kalendář a importujete ho do používaných platforem.

  1. Přejděte do sekce Nabídky, vyberte tu nabídku, jejíž dostupnost chcete upravit, a otevřete sekci Dostupnost v levém menu.
  2. Sjeďte dolů, abyste našli část Synchronizace kalendáře.
  3. V "Export" části zkopírujte zobrazenou adresu URL kalendáře nabídky a vložte ji do možnosti importu používané platformy.
  4. Vyberte, zda chcete exportovat všechna nedostupná data (tj. i ručně zadanou nedostupnost), nebo pouze nedostupnost způsobenou rezervacemi (tj. pouze data schválených žádostí o rezervaci).

POZNÁMKA: Kalendář Flatio je třeba exportovat (a vložit) na všechny platformy, které používáte k pronájmu nabídky a pro které již byl proveden import kalendáře.


Aby bylo snazší provést tyto úkoly, přikládáme také pokyny pro synchronizaci kalendářů od nejčastěji používaných platformách na pronájmy:

Manuální aktualizace dostupnosti

Nemáte kalendář iCal a proto nemůžete využít výše uvedený systém? Žádný problém! Můžete také provádět ruční aktualizace kalendáře. Tato možnost je vhodná i v případě, že rádi experimentujete s daty rezervací.

  1. Přejděte do sekce Nabídky, vyberte tu nabídku, jejíž dostupnost chcete upravit, a otevřete sekci Dostupnost v levém menu.
  2. Na pravé straně zobrazeného kalendáře vyplňte rozsah nově dostupných/nedostupných dat.
  3. Uložte změny.

Poznámka: Červeně zbarvené pole v kalendáři znamená, že je nedostupné, zatímco zelené znamená, že je dostupné. Když vytvoříte nový inzerát nemovitosti, je vždy zobrazen v našem systému jako zcela dostupný do doby, než to změníte.

Byl tento článek přínosný?