Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele Rezervace Mohu rezervaci zamítnout? Jak funguje pravidlo 3 zamítnutí?
Kategorie

Mohu rezervaci zamítnout? Jak funguje pravidlo 3 zamítnutí?

Samozřejmě, že můžete. Zamítnutí žádosti však u nás neprochází bez povšimnutí. Tím, že vám garantujeme pouze vážné zájemce, tak vnímáme jejich zklamání v případě zamítnutí, čemuž chceme předcházet.

Při zamítání rezervace v aplikaci Mé pronájmy vybíráte z několika důvodů, na základě kterých zamítnutí rozdělujeme na oprávněná a neoprávněná. Mezi oprávněná zamítnutí patří zejména takové rezervace, u kterých není respektováno některé z vašich nastavení (např. zákaz zvířat, maximální počet osob, atd.). Mezi neoprávněná pak patří zamítnutí z důvodu nedostupnosti bydlení (a tedy i neaktualizované dostupnosti), špatně nastavené nabídky či ceny, nebo zamítnutí z nějakého jiného nerelevantního důvodu.

Když dojde ke třem neoprávněným zamítnutím v průběhu 90 dní u konkrétní nabídky, inzerci vám automaticky vypneme. Tento princip označujeme jako Pravidlo 3 zamítnutí. Pokud však budete mít pocit, že je vaše zamítnutí oprávněné, není nic snazšího než tuto skutečnost prodiskutovat s týmem zákaznické podpory (support@flatio.com). V případě, že budete chtít přes Flatio i nadále pronajímat, probereme s vámi veškeré možnosti a vaše představy ohledně dalších rezervací.

POZOR! Žádost o rezervaci, ke které se během 24-hodinové lhůty ke schválení nevyjádříte (ať už cíleně či nevědomky), je systémově chápána stejně jako zamítnutá a počítá se do jednoho ze tří neoprávněných zamítnutí.

Byl tento článek přínosný?