Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele Rezervace Obdržel jsem žádost o rezervaci. Co mám dělat?
Kategorie

Obdržel jsem žádost o rezervaci. Co mám dělat?

Jakmile bude vaše nabídka zaktivována týmem Flatio a dojde k přegenerování výpisu nabídek (tzn. že vaše nabídka bude skutečně viditelná na našem portále), budete schopni přijímat první žádosti o rezervace. Může to trvat pár hodin, ale také pár dní či měsíců. Nezapomínejte však, že po aktivaci nově vložené nabídky vám nabízíme pomocnou ruku ve formě dočasného upřednostnění ve výpise

Nová žádost o rezervaci

Vytvořením žádosti o rezervaci na vaše bydlení ze strany zájemce dojde jak k odeslání informační SMS na vaše telefonní číslo, tak informačního e-mailu do vaší e-mailové schránky. Na vyjádření se k žádosti máte 24 hodin. Čím dříve se k ní vyjádříte, tím lépe - tato reakční doba se zobrazuje ve vašem profilu majitele, na který se lze dostat z vaší nabídky, a využíváme ji také v našem interním algoritmu doporučeného řazení nabídek ve výpise.

Žádost o rezervaci můžete schválit či zamítnout. Zamítnutí žádosti však u nás neprochází bez povšimnutí. Tím, že vám garantujeme pouze vážné zájemce, tak vnímáme jejich zklamání v případě zamítnutí, čemuž chceme předejít. Proto pokud dojde ke třem zamítnutím (ať už jsou důvody jakékoliv) v průběhu 90 dní, inzerci vám automaticky vypneme. Tento princip označujeme jako Pravidlo 3 zamítnutí. Nicméně pokud budete mít pocit, že je vaše zamítnutí oprávněné, není nic snazšího než tuto skutečnost prodiskutovat s týmem zákaznické podpory ([email protected]). V případě, že budete chtít přes Flatio i nadále pronajímat, probereme s vámi veškeré možnosti a vaše představy ohledně dalších rezervací.

POZOR! Žádost o rezervaci, ke které se během 24-hodinové lhůty ke schválení nevyjádříte (ať už cíleně či nevědomky), je systémově chápána stejně jako zamítnutá a počítá se do jednoho ze tří neoprávněných zamítnutí.

Jak žádost o rezervaci schválit/zamítnout?

K žádosti o rezervaci lze v aplikaci Mé pronájmy přistoupit dvěma způsoby.

Z Nástěnky

  1. Na domovské stránce vidíte blok Rezervace
  2. Kliknutím na novou žádost se dostanete přímo do detailu rezervace, kde uvidíte veškeré podrobnosti, které o sobě a své žádosti zájemce o bydlení uvedl.

V sekci Rezervace

  1. Rozkliknutím této položky se vám zobrazí všechny vaše rezervace, v horní části vidíte nové a ve spodní všechny, které vám byly doposud zaslány.
  2. Skrze tlačítko Zobrazit detail se dostanete do detailu rezervace, kde uvidíte veškeré podrobnosti o rezervaci.

detailu žádosti o rezervaci je pro vás připraveno také prověření zájemce o bydlení, které jsme při vytvoření žádosti provedli. Ihned tak zjistíte, zda má zájemce o bydlení nějaké závazky vůči státním institucím a můžete tyto informace při vašem rozhodování o schválení/zamítnutí využít. 

Ke schválení žádosti o rezervaci dojde tlačítkem Schválit, k zamítnutí tlačítkem Zamítnout. Při zamítání rezervace budete systémem požádáni o uvedení veřejného důvodu zamítnutí, který se zobrazí zájemci o bydlení, a soukromého důvodu zamítnutí, který není povinný a bude zobrazen pouze interně službě Flatio.

Byl tento článek přínosný?