Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací
• You can arrive at any time after 3pm.
• It is required to comply with our legal obligations by fulfilling Online Check In before your arrival.
• Upon arrival the apartment will be already prepared with linen and towels for each guest.
• Hotel amenities of shower gel/shampoo, toilet paper, for the first few days.
- The cleaning fee included in the reservation only covers check-out cleaning. Extra cleaning or fresh linen can be requested during your stay and is subject to an extra charge - these requests must be made at least 24 hours in advance.
- Check-in time starts at 15:00 and check-out must be done by 11:00 (morning). Before leaving, please put your keys in the safe.
- During your stay, you are responsible for the safekeeping and correct use of the property keys. Please avoid leaving them in the lock or mailbox. In the event that a specialized technician is required to open the door or in the event of damage to the key and/or lock, the costs associated with this service will be the responsibility of the guest.
- Přijet můžete kdykoli po 15. hodině.
- Je nutné splnit naše zákonné povinnosti tím, že před příjezdem provedete online check-in.
- Při příjezdu bude apartmán již připraven s ložním prádlem a ručníky pro každého hosta.
- Hotelovým vybavením v podobě sprchového gelu/šamponu a toaletního papíru na několik prvních dní.
- Poplatek za úklid zahrnutý v rezervaci zahrnuje pouze úklid při odjezdu. Během pobytu je možné požádat o dodatečný úklid nebo čerstvé ložní prádlo za příplatek - tyto požadavky je nutné vznést alespoň 24 hodin předem.
- Check-in začíná v 15:00 a check-out je nutné provést do 11:00 (dopoledne). Před odjezdem prosím uložte klíče do trezoru.
- Během pobytu jste zodpovědní za úschovu a správné používání klíčů od objektu. Nenechávejte je prosím v zámku nebo v poštovní schránce. V případě, že je k otevření dveří nutný specializovaný technik nebo v případě poškození klíče a/nebo zámku, náklady spojené s touto službou nese host.
Stahování
200 Mbps
Nahrávání
100 Mbps
Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.
Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:
Homeful obvykle na zprávy odpovídá během 4 hodin .
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
Co získáte?
Tipy na cestování jako digitální nomád
Všechny Flatio výhody zdarma
Speciální nabídky za speciální ceny - pouze pro registrované členy!