Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací
Guests will have access to the entire flat during the rental period.
- Self check-in is in place at my apartment. I always provide you with the best restaurants and spots where the locals hangout, upon arrival.
- Check out is at 11am and depending on the following guests schedules, you can leave your luggage for a longer period when possible.
- Please note that for last minute reservations the check in hours can vary as the flat may not be ready at the usual hours. Please ask us when will you be able to check in for same day reservations, we will always try to accommodate you as early as possible.
Any further requests and queries during your stay are also very welcome. Suggestions and complaints will help improve my customer service.
Please note ALL GUESTS (European and non European) must provide personal information, this is a requirement from the Portuguese Immigration Office:
* full name
* date of birth
* birth city
* ID/passport number
* country of ID/passport issue
* nationality
* country of residence
* address
To be provided using the link on my first message.
IMPORTANT: Refusal to provide us with this information to the Portuguese Immigration Office give the right to refuse guests' access to the property with no refund for the entire stay.
Stahování
1000 Mbps
Nahrávání
400 Mbps
Popisek je zobrazen v původním jazyce.
PřeložitPopisek byl přeložen automaticky.
Zobrazit v původním jazyce
A security deposit of €250 is charged at the beginning of the tenancy, and returned after check-out by bank transfer or Revolut.
Tourist tax is €42, for 2 guests.
1. The landlord is responsible for all charges related to the consumption of water, electricity, gas, telephone, internet, maintenance and cleaning of the lessee and others, corresponding to the term of this contract.
- Electricity bills exceeding seventy euros (€70) per month (28 days stays or more) are charged separately to the tenant at the end of each billing month. - Water and sanitation bills exceeding fifty euros (€50) per month are charged separately to the second party at the end of each billing month and must be paid by bank transfer or Revolut.
2. The landlord is responsible for all charges related to the consumption of telephone, internet, maintenance and cleaning of the lessee and others, corresponding to the period of validity of this contract, should the standard fees be exceeded during the lease, these charges are responsibility of the tenant.
3. If the tenant requests extra cleaning services (€60 per visit) during the period of this lease, these are charged separately at the end of the lease or must be paid by bank transfer to the IBAN or Revolut provided in the fourth clause or deducted from the security deposit.
Na začátku pronájmu se účtuje kauce ve výši 250 €, která se vrací po odhlášení bankovním převodem nebo prostřednictvím účtu Revolut.
Turistická daň činí 42 € za 2 osoby.
1. Pronajímatel hradí veškeré poplatky spojené se spotřebou vody, elektřiny, plynu, telefonu, internetu, údržbou a úklidem nájemce a další, odpovídající době trvání této smlouvy.
- Účty za elektřinu přesahující sedmdesát eur (70 €) za měsíc (při pobytu na 28 a více dní) jsou nájemci účtovány zvlášť na konci každého zúčtovacího měsíce. - Účty za vodu a kanalizaci přesahující padesát eur (50 €) měsíčně jsou účtovány druhé straně zvlášť na konci každého zúčtovacího měsíce a musí být uhrazeny bankovním převodem nebo prostřednictvím účtu Revolut.
2. Pronajímatel je odpovědný za veškeré poplatky spojené se spotřebou telefonu, internetu, údržbou a úklidem nájemce a další, odpovídající době platnosti této smlouvy, v případě překročení standardních poplatků v průběhu nájmu jsou tyto poplatky na odpovědnosti nájemce.
3. Pokud si nájemce vyžádá v průběhu platnosti této smlouvy dodatečné úklidové služby (60 EUR za návštěvu), jsou tyto účtovány zvlášť při ukončení nájmu nebo musí být uhrazeny bankovním převodem na IBAN nebo Revolut uvedený ve čtvrtém bodě nebo odečteny z kauce.
Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.
Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:
Diogo obvykle na zprávy odpovídá během 2 hodin .
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.