Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací
Other things to keep in mind
- "Self-Catered" apartment. All basic items are provided to start your stay, including toiletries (shower gel, shampoo), toilet paper, etc. These items are offered as a welcome courtesy. No replacements or replacements are provided. All remaining items must be purchased by the guest.
- Bed and bath linen are provided according to the number of guests defined in the reservation. For stays longer than one week, additional sets will be provided.
- For stays longer than fifteen days, cleaning and linen changes will be provided (generally in the middle of the stay) and are arranged directly with the guest. Additional cleanings will incur the cost of the cleaning fee.
- Check-in time starts from 3pm until 9pm (additional cost of R$25 for check-ins after 9pm) and check-out must be completed by 11am.
- On the day of your arrival, we or a member of our team will be at the apartment to welcome you. To organize your arrival, we would appreciate it if you let us know your estimated time of arrival as soon as possible. If you arrive by plane and provide us with your flight number, we will be able to track your arrival.
- A set of keys will be provided at check-in and must be returned at check-out. Loss or damage to the key set may incur additional costs.
- The apartment has air conditioning.
- On Smart TV, only Streaming service APPs (Netflix, Amazon, Apple TV, HBO, etc.) are available and not the respective accounts. Therefore, to be used, guests must use their own accounts.
Další věci, které je třeba mít na paměti
- "Apartmán s vlastním stravováním. Na začátku pobytu jsou k dispozici všechny základní věci, včetně toaletních potřeb (sprchový gel, šampon), toaletního papíru atd. Tyto předměty jsou nabízeny jako uvítací pozornost. Nejsou poskytovány žádné náhradní ani výměnné předměty. Všechny zbývající předměty si musí hosté zakoupit sami.
- Ložní a koupelnové prádlo je poskytováno podle počtu hostů definovaného v rezervaci. U pobytů delších než jeden týden budou poskytnuty další sady.
- U pobytů delších než patnáct dní bude zajištěn úklid a výměna ložního prádla (zpravidla v polovině pobytu), které se domlouvají přímo s hostem. Dodatečný úklid je zpoplatněn.
- Doba příjezdu začíná v 15:00 a končí ve 21:00 (příplatek 25 R$ za příjezd po 21:00) a check-out musí být dokončen do 11:00.
- V den vašeho příjezdu vás v apartmánu přivítáme my nebo člen našeho týmu. Pro organizaci vašeho příjezdu oceníme, pokud nám co nejdříve sdělíte předpokládaný čas vašeho příjezdu. Pokud přiletíte letadlem a sdělíte nám číslo svého letu, budeme moci váš přílet sledovat.
- Při check-inu obdržíte sadu klíčů, kterou je třeba vrátit při check-outu. Ztráta nebo poškození sady klíčů může být spojena s dodatečnými náklady.
- Apartmán je vybaven klimatizací.
- Na Smart TV jsou k dispozici pouze APLIKACE streamovacích služeb (Netflix, Amazon, Apple TV, HBO atd.), nikoliv příslušné účty. Proto, aby mohly být využívány, musí hosté používat své vlastní účty.
Stahování
200 Mbps
Nahrávání
100 Mbps
Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.
Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.