Váš pobyt v této nemovitosti bude krytý naším StayProtection balíčkem, a to včetně Stay Benefits! Více informací
Stahování
N/A Mbps
Nahrávání
N/A Mbps
Pronajímatel zatím nevyplnil rychlost internetového připojení. Požádejte o tuto informaci.
Vždy, když pronajímáte přes Flatio, se na vás automaticky vztahuje náš balíček StayProtection.
Při rezervaci tohoto ubytování získáte také rozšířenou ochranu v podobě Stay Benefits - jedinečné nabídky zaštítěné společností AXA! Tento balíček zahrnuje:
Joana obvykle na zprávy odpovídá během 1 hodiny .
Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Vašeho času si vážíme. Proto jsme na naši platformu přidali možnost virtuální prohlídky, abyste si mohli některé pronájmy na Flatio prohlédnout z pohodlí domova.
Pokud pro vámi vybrané ubytování není virtuální prohlídka k dispozici, můžete se obrátit na pronajímatele a požádat jej, zda by vám umožnil osobní prohlídku nájemní jednotky.
V případě, že se nastěhujete, a pronajaté bydlení neodpovídá informacím na platformě Flatio, dejte nám vědět co nejdříve!
Pokud jsou splněny podmínky odstoupení od smlouvy a pronajímatel nemůže problém ihned napravit, máte možnost odstoupit od nájemní smlouvy a získat plnou refundaci. Aktivně vám také pomůžeme najít alternativní bydlení a budeme vám nápomocní, dokud se vše nevyřeší.
Podmínky a všechny podrobnosti o naší Garanci nastěhování si můžete přečíst v tomto článku naší Nápovědy.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení pronajímatelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již pronajímatel vaši žádost o rezervaci schválil, a vy už o ni nemáte zájem, můžete ji stále zrušit před podpisem smlouvy o pronájmu. Prosíme, využívejte tuto možnost pouze v nutných případech. Jakmile totiž pronajímatel schválí rezervaci, přestaneme jeho nabídku inzerovat. Může se tedy stát, že ztratí šanci najít si jiného nájemníka.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu co nejdříve. Konkrétní čas a výše storno poplatku se řídí podle storno podmínek konkrétní nabídky.
Žádný strach, pokud se v tomto apartmánu nebudete cítit jako doma. V nabídce máme různé byty, které vyhovují různým potřebám. Náš portál nabízí 798 dalších bytů k pronájmu v Lisabon, které by mohli nejlépe vyhovovat vašim potřebám - máme pro vás to nejlepší levné ubytování v Lisabon.
Všechny byty jsou pokud možno bez kauce, s energiemi již zahrnutými v nájemném, takže se nemusíte obávat skrytých poplatků a můžete si užívat svůj pobyt v Lisabon bez starostí.
Navíc, v případě jakýchkoli problémů máme k dispozici pohotovou zákaznickou podporu, která vám pomůže vyřešit všechny vaše problémy. Tak si prohlédněte další byty k pronájmu v Lisabon a užijte si svůj pobyt naplno.
Co získáte?
Tipy na cestování jako digitální nomád
Všechny Flatio výhody zdarma
Speciální nabídky za speciální ceny - pouze pro registrované členy!
Aunque el piso está decorado muy bonito, lo cierto es que es antiguo y se escucha todo, al menos en el cuarto en el que estuve. El fregadero de la cocina apesta, no sé si tiene humedad o que, pero había días que era insoportable. Supongo que el hecho de que viese a alguien del persoal de limpieza vaciar un cubo de basura de los que tenía debajo dentro de otra bolsa en la que echaban todos los residuos que separamos (chao reciclaje) no ayuda, porque esa bolsa se quedó ahí al menos una semana aunque se vació como tres veces al menos. Tampoco es que dispongamos de muchos productos de limpieza más allá de una aspiradora sin cepillo que se desmonta facilmente, supongo que para fomentar que contrates la limpieza extra, del mismo modo que te cambian las toallas una vez a la semana pero no las sábanas a no ser que pagues por este servicio. En definitiva, me esperaba algo mucho mejor, pero parece que es todo fachada. Por cierto, el ascensor estuvo averiado durante toda mi estancia, y a saber cuánto tiempo lleva así. Me hubiese gustado saberlo, ya que llegué muy cargada y contaba con al menos poder poner las maletas en el ascensor y no cargarlas dos largos pisos de escaleras.