Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky StayProtection pro nájemníky Co všechno zahrnuje StayProtection pro nájemníky?
Kategorie

Co všechno zahrnuje StayProtection pro nájemníky?

StayProtection pro nájemníky je balíček služeb, který Flatio nabízí ve spolupráci se společností AXA, abychom poskytli nájemcům vyšší úroveň ochrany a klidu během jejich pobytu.

Zde je seznam základních služeb, které jsou poskytovány v rámci každé rezervace vytvořené prostřednictvím Flatio: 

  • Garance nastěhování s 24/7 pohotovostní linkou
    • Jedná se o asistenční službu, která je nabízena, spravována a hrazena exkluzivně ze strany Flatio. Tato služba je zajišťována pro pomoc v situacích, kdy ubytování neodpovídá popisu v inzerci na našich webových stránkách v době, kdy byla rezervace vytvořena, nebo v situacích, kdy pobyt v původní zarezervované nemovitosti není možný z různých důvodů, a stav této nemovitosti není možné okamžitě napravit.
      Navíc jsme uzavřeli partnerství se společností AXA, abychom Vám zajistil přístup k pohotovostní lince, jejíž provoz je nepřetržitý. Tato pohotovostní linka může být využita pro řešení jakýchkoli neočekávaných událostí během vašeho nastěhování.
  • Vyvážená nájemní smlouva vhodná pro získání víz a s výhodnými charakteristikami:
    • je jednoduše čitelná
    • poskytuje vám stejná práva jako pronajímateli
    • je k dispozici v několika jazycích
    • poskytuje vám flexibilitu - umožňuje vám podat výpověď s pouze 30 denní výpovědní lhůtou během vašeho pobytu
    • může být jednoduše prodloužena či ukončena
    • je v souladu se všemi platnými zákony 
  • Žádné vratné kauce
    • Snažíme se vést pronajímatele k tomu, aby nevybírali vratnou kauci (s výjimkou případů, kdy jsou pronajímatelé nuceni vybírat kauce ze zákona), a poskytli vám tak bezproblémový pronájem.
  • 100% ochrana vašich peněz
    • Stačí dodržovat naše postupy, komunikovat a provádět finanční transakce výhradně přes naši platformu, která je bezpečná a bez podvodů. Vaše peníze budou bezpečně uloženy u nás, dokud se úspěšně nenastěhujete.
  • Podpora 7 dní v týdnu od našeho vynikajícího týmu zákaznické péče, který je vám k dispozici po celou dobu pronájmu

K tomu všemu většina našich pronajímatelů využívá Rental Insurance, které vám poskytuje Stay Benefits pro nájemníky - Powered by AXA:

  • Asistenční služby (až do výše 500 EUR na rezervaci)
    • Asistenční služby můžete využívat k řešení mimořádných situací, které mohou v domácnosti nastat (jako je například žádost o pomoc při problémech s připojením k internetu, řešení problémů s elektřinou/topením/plynem, odblokování dveří či selhání funkce domácího spotřebiče.
  • Pojištění odpovědnosti (až do výše 20 000 EUR na rezervaci)
    • V případě, že během svého pobytu náhodou způsobíte v nemovitosti nějakou škodu, bude možné uhradit její náklady z pojištění. To se vztahuje na škody na:
      • movitých věcech, které tvoří vybavení dané domácnosti ve vlastnictví pronajímatele;
      • stavební součásti bytové jednotky (např. stěny, okna, dveře, kuchyňská linka atd.).
  • 24/7 pohotovostní linka pro okamžité vyřeření těchto situací

Vezměte prosím v potaz, že vaší povinností je dbát na to, aby pojistná událost nenastala, zejména nesmíte porušovat povinnosti směřující k odvrácení či zmenšení rizika.

Více informací o tom, kdy lze Stay Benefits uplatnit, se dozvíte v tomto článku.

Byl tento článek přínosný?