StayProtection pro nájemníky je balíček služeb, který Flatio nabízí ve spolupráci se společností AXA, abychom poskytli nájemcům vyšší úroveň ochrany a klidu během jejich pobytu.
Zde je seznam základních služeb, které jsou poskytovány v rámci každé rezervace vytvořené prostřednictvím Flatio:
- Garance nastěhování s 24/7 pohotovostní linkou
- Jedná se o asistenční službu, která je nabízena, spravována a hrazena exkluzivně ze strany Flatio. Tato služba je zajišťována pro pomoc v situacích, kdy ubytování neodpovídá popisu v inzerci na našich webových stránkách v době, kdy byla rezervace vytvořena, nebo v situacích, kdy pobyt v původní zarezervované nemovitosti není možný z různých důvodů, a stav této nemovitosti není možné okamžitě napravit.
Navíc jsme uzavřeli partnerství se společností AXA, abychom Vám zajistil přístup k pohotovostní lince, jejíž provoz je nepřetržitý. Tato pohotovostní linka může být využita pro řešení jakýchkoli neočekávaných událostí během vašeho nastěhování.
- Jedná se o asistenční službu, která je nabízena, spravována a hrazena exkluzivně ze strany Flatio. Tato služba je zajišťována pro pomoc v situacích, kdy ubytování neodpovídá popisu v inzerci na našich webových stránkách v době, kdy byla rezervace vytvořena, nebo v situacích, kdy pobyt v původní zarezervované nemovitosti není možný z různých důvodů, a stav této nemovitosti není možné okamžitě napravit.
- Vyvážená nájemní smlouva vhodná pro získání víz a s výhodnými charakteristikami:
- je jednoduše čitelná
- poskytuje vám stejná práva jako pronajímateli
- je k dispozici v několika jazycích
- poskytuje vám flexibilitu - umožňuje vám podat výpověď s pouze 30 denní výpovědní lhůtou během vašeho pobytu
- může být jednoduše prodloužena či ukončena
- je v souladu se všemi platnými zákony
- Žádné vratné kauce
- Snažíme se vést pronajímatele k tomu, aby nevybírali vratnou kauci (s výjimkou případů, kdy jsou pronajímatelé nuceni vybírat kauce ze zákona), a poskytli vám tak bezproblémový pronájem.
- 100% ochrana vašich peněz
- Stačí dodržovat naše postupy, komunikovat a provádět finanční transakce výhradně přes naši platformu, která je bezpečná a bez podvodů. Vaše peníze budou bezpečně uloženy u nás, dokud se úspěšně nenastěhujete.
- Podpora 7 dní v týdnu od našeho vynikajícího týmu zákaznické péče, který je vám k dispozici po celou dobu pronájmu
K tomu všemu většina našich pronajímatelů využívá Rental Insurance, které vám poskytuje Stay Benefits pro nájemníky - Powered by AXA:
- Asistenční služby (až do výše 500 EUR na rezervaci)
- Asistenční služby můžete využívat k řešení mimořádných situací, které mohou v domácnosti nastat (jako je například žádost o pomoc při problémech s připojením k internetu, řešení problémů s elektřinou/topením/plynem, odblokování dveří či selhání funkce domácího spotřebiče.
- Pojištění odpovědnosti (až do výše 20 000 EUR na rezervaci)
- V případě, že během svého pobytu náhodou způsobíte v nemovitosti nějakou škodu, bude možné uhradit její náklady z pojištění. To se vztahuje na škody na:
- movitých věcech, které tvoří vybavení dané domácnosti ve vlastnictví pronajímatele;
- stavební součásti bytové jednotky (např. stěny, okna, dveře, kuchyňská linka atd.).
- V případě, že během svého pobytu náhodou způsobíte v nemovitosti nějakou škodu, bude možné uhradit její náklady z pojištění. To se vztahuje na škody na:
- 24/7 pohotovostní linka pro okamžité vyřeření těchto situací
Vezměte prosím v potaz, že vaší povinností je dbát na to, aby pojistná událost nenastala, zejména nesmíte porušovat povinnosti směřující k odvrácení či zmenšení rizika.
Více informací o tom, kdy lze Stay Benefits uplatnit, se dozvíte v tomto článku.