Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky StayProtection pro nájemníky Je můj pobyt jakožto nájemce vždy krytý, nebo zde existují výjimky?
Kategorie

Je můj pobyt jakožto nájemce vždy krytý, nebo zde existují výjimky?

Jako nájemce ve Flatio jste krytí naším plánem StayProtection pro nájemníky. Jedná se o balíček služeb, který Flatio nabízí ve spolupráci se společností AXA, abychom nájemníkům poskytli vyšší úroveň ochrany a klidu během jejich pobytu. 

Zde je seznam služeb poskytovaných pro zcela každou rezervaci sjednanou přes Flatio: 

  • Garance nastěhování 24/7 pohotovostní linkou
    • Jedná se o asistenční službu, která je nabízena, spravována a hrazena exkluzivně ze strany Flatio. Tato služba je zajišťována pro pomoc v situacích, kdy ubytování neodpovídá popisu v inzerci na našich webových stránkách v době, kdy byla rezervace vytvořena, nebo v situacích, kdy pobyt v původní zarezervované nemovitosti není možný z různých důvodů, a stav této nemovitosti není možné okamžitě napravit.
      Navíc jsme uzavřeli partnerství se společností AXA, abychom Vám zajistil přístup k pohotovostní lince, jejíž provoz je nepřetržitý. Tato pohotovostní linka může být využita pro řešení jakýchkoli neočekávaných událostí během vašeho nastěhování.
  • Vyvážená nájemní smlouva vhodná k získání víz a s výhodnými charakteristikami:
    • je jednoduše čitelná
    • poskytuje vám stejná práva jako pronajímateli
    • je k dispozici v několika jazycích
    • poskytuje vám flexibilitu - umožňuje vám podat výpověď s pouze 30 denní výpovědní lhůtou během vašeho pobytu
    • může být jednoduše prodloužena či ukončena
    • je v souladu se všemi platnými zákony
  • Žádné vratné kauce
    • Snažíme se vést pronajímatele k tomu, aby nevybírali vratnou kauci (s výjimkou případů, kdy jsou pronajímatelé nuceni vybírat kauce ze zákona), a poskytli vám tak bezproblémový pronájem.
  • 100% ochrana vašich peněz
    • Stačí dodržovat naše postupy, komunikovat a provádět transakce výhradně přes naší platformu, která je bezpečná a bez podvodů. Vaše peníze budou bezpečně uloženy u nás, dokud se úspěšně nenastěhujete.
  • Podpora 7 dní v týdnu od našeho vynikajícího týmu zákaznické péče, který je tu pro vás po celou dobu pronájmu.

K tomu všemu většina našich pronajímatelů využívá službu Rental Insurance, která vám poskytuje Stay Benefits pro nájemníky - Powered by AXA. Tato služba zahrnuje:

  • Asistenční služby (až do výše 500 EUR na rezervaci)
    • Asistenční služby můžete využívat k řešení mimořádných situací, které mohou nastat v domácnosti. Můžete například požádat o pomoc při potížích s připojením k internetu, pomoc s řešením problémů s elektřinou/plynem/topením, s odstraněním zablokovaných dveří nebo se selháním funkce domácího spotřebiče
  • Pojištění odpovědnosti (až do výše 20 000 EUR na rezervaci)
    • V případě, že během svého pobytu náhodou způsobíte v nemovitosti nějakou škodu, bude možné náklady uhradit z tohoto krytí. To se vztahuje na škody na:
      • movitých věcech tvořící vybavení domácnosti ve vlastnictví pronajímatele;
      • stavební součásti bytové jednotky (např. stěny, okna, dveře, kuchyňská linka).
  • 24/7 pohotovostní linka pro okamžité vyřeření těchto situací

Mějte prosím na paměti, že se Stay Benefits nevztahují na jakoukoli rezervaci. Záleží na nastavení profilu pronajímatele. Na většinu rezervací, kde není nevyžadována vratná kauce, se však plán Stay Benefits vztahuje. Upozorňujeme, že pokud je vyžadována platba vratné kauce, nelze na vaši rezervaci Stay Benefits uplatnit. Vratná kauce totiž slouží jako náhradní krytí.

O tom, zda je možné Stay Benefits využít, vás vždy informujeme v detailu nabídky bydlení ještě před odesláním žádosti o rezervaci. Pokud dáváte přednost krytí Stay Benefits, můžete také využít možnost filtru "Stay Benefits - Powered by AXA" a zobrazit si pouze ty nabídky, které toto krytí nabízejí.

Byl tento článek přínosný?