StayProtection pro pronajímatele je balíček služeb, který Flatio nabízí ve spolupráci se společností AXA, a který pronajímatelům poskytuje vyšší úroveň ochrany a klidu při pronájmu.
Zde naleznete seznam základních služeb poskytovaných každému pronajímateli, jenž pronajímá svou nemovitost prostřednictvím Flatio:
- Platby předem
- Ve Flatio platí nájemci nájemné předem, takže se nemusíte obávat nezaplaceného nájemného. Na finanční jistotu se u nás můžete spolehnout.
- Připravená nájemní smlouva, která:
- je k dispozici v 7 jazycích
- umožňuje podpis jedním kliknutím
- umožňuje její jednoduché prodloužení nebo naopak ukončení
- je v souladu se všemi platnými zákony
- je bezpečně uložena ve vašem profilu, abyste k ní měli vždy přístup
- Rizikovost nájemce
- Důvěryhodnost nájemníků můžete vždy posoudit na základě hodnocení, která obdrželi během jejich předchozích pobytů. Kromě toho můžete také nájemníka ověřit na základě jeho osobních dokladů.
- Podpora 7 dní v týdnu
- Jsme s vámi na každém kroku - od procesu nahrání nemovitosti až po finalizaci pronájmu. Náš tým zákaznické péče je vždy k dispozici, aby vám pomohl, poradil a zajistil bezproblémový proces pronájmu. Všechny požadavky vyřešíme maximálně do 24 hodin.
Kromě toho všeho většina našich pronajímatelů využívá náš plán Rental Insurance pro pronajímatele - Powered by AXA. Rental Insurance vám poskytuje dodatečné krytí, které bylo navrženo speciálně pro pronajímatele nemovitostí na Flatio a zahrnuje:
- Pojištění odpovědnosti (až do výše 20 000 EUR na nájemní smlouvu)
- V případě, že váš nájemce během svého pobytu způsobí ve vaší nemovitosti nějakou škodu, bude možné uhradit její náklady z pojištění. To se vztahuje na škody na:
- movitých věcech, které tvoří vybavení domácnosti vaší nemovitosti;
- stavební součásti bytu (např. stěny, okna, dveře, kuchyňská linka).
- V případě, že váš nájemce během svého pobytu způsobí ve vaší nemovitosti nějakou škodu, bude možné uhradit její náklady z pojištění. To se vztahuje na škody na:
- Pojištění asistenčních služeb (až do výše 500 EUR na nájemní smlouvu)
- Vy i vaši nájemníci můžete využít asistenční služby k řešení nouzových situací, které mohou v domácnosti nastat, např. požádat o pomoc při problémech s připojením k internetu, řešení problémů s elektřinou/plynem/topením, odstranění zablokovaných dveří nebo řešení poruch funkčnosti domácího spotřebiče.
- Pojištění právní asistence (až do výše 1000 EUR na nájemní smlouvu)
- V případě sporů mezi vámi a nájemníky můžete využít právní asistenci AXA.
- 24/7 pohotovostní linka pro řešení všech pojistných událostí
- Získáte nepřetržitý přístup k vyhrazené pohotovostní lince, dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Linku můžete využít k řešení jakýchkoli neočekávaných situací během či po pobytu Vašich nájemníků.
Více informací o tom, co je a naopak není pokryto naším Rental Insurance naleznete v tomto článku.