V tomto článku se můžete dočíst, jak lze postupovat v případě, že nestihnete zareagovat během 24hodinového okna a žádost o rezervaci vyprší.
Nestihl jsem se k rezervaci vyjádřit ve lhůtě pro schválení. Co mám dělat?
Pokud na žádost o rezervaci neodpovíte v daném 24hodinovém období, náš systém ji automaticky zamítne. Je důležité mít na paměti, že toto zamítnutí je považováno za nejhorší typ neoprávněného zamítnutí a proto má významný negativní vliv na pozici vaší nabídky na Flatio, což znamená, že vaše nabídka na naší platformě klesne a stane se mnohem méně viditelnou a méně pravděpodobně rezervovanou.
Aby se této situaci předešlo, doporučujeme, abyste vždy co nejrychleji schválili nebo zamítli každou žádost o rezervaci. Rychlejší odpovědi zvyšují skóre vaší nabídky a mohou navíc zastavit nájemníky před hledáním alternativního bydlení.
Pokud však rezervace vyprší dříve, než můžete zareagovat, ale máte o ubytování potenciálního nájemníka stále zájem, můžete jej kontaktovat, vysvětlit mu danou situaci a požádat ho o vytvoření nové žádosti o rezervaci. Pokud ještě nenašli jiné ubytování, mohlo by to stále vyjít!