Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro majitele Nastěhování a vystěhování nájemníka Nájemník se mnou před nastěhováním nekomunikuje. Co mám dělat?
Kategorie

Nájemník se mnou před nastěhováním nekomunikuje. Co mám dělat?

Článek byl aktualizován 7. 6. 2024.

Máte potíže se zastižením svého nájemníka a obáváte se, že nedorazí k předání bydlení? Podívejte se na naše rady v tomto článku.

Pokud s vámi nájemník nekomunikuje a vaše nájemní smlouva ještě není platná, je možné, že o rezervaci již nemá zájem a smlouva bude zrušena. Jakmile skončí 24hodinová ochranná lhůta nájemce pro dokončení smlouvy, doporučujeme vám takto postupovat a nájemní smlouvu zrušit, aby se vaše nabídka v daném období zobrazovala jako dostupná a mohl si ji tak zarezervovat jiný nájemce.

Jestliže je však vaše nájemní smlouva již platná a nemůžete nájemce zastihnout (přes Flatio zprávy, telefonní číslo nájemce ani jeho e-mailovou adresu), můžete nás kontaktovat a my se následně pokusíme nájemce zastihnout z naší strany.

Většinou se nám nájemce podaří kontaktovat a požádat ho, aby na vaše zprávy odpověděl. Pokud se však situace tímto způsobem nevyřeší, požádáme vás, abyste šli na předání nemovitosti v dohodnutém čase a čekali na příjezd nájemce.

  • Pokud se nájemce dostaví, můžete jej ubytovat a vše bude tak, jak má být.
  • V případě, že nájemce k předání nemovitosti nedorazí, dle dohodnutých podmínek budete muset držet nemovitost pro tohoto nájemce 7 dní po datu nastěhování (za předpokladu, že rezervace byla na 7 a více dní).
    • Jesliže se nájemce během tohoto období nastěhuje, nájemní smlouva bude zachována podle předchozí dohody.
    • Pokud se však nájemce během těchto 7 dní neozve ani nedorazí, nájemní smlouvu vypovíme tak, aby si vaši nabídku mohli zarezervovat jiní nájemci. Zároveň vám zašleme celý první nájem, což je v souladu s každým typem storno podmínek.
Byl tento článek přínosný?