Máte potíže se zastižením svého nájemníka a obáváte se, že nedorazí k předání bydlení? Podívejte se na naše rady v tomto článku.
Nájemník se mnou před nastěhováním nekomunikuje. Co mám dělat?
Pokud s vámi nájemník nekomunikuje a vaše nájemní smlouva ještě není platná, je možné, že o rezervaci již nemá zájem a smlouva bude zrušena. Jakmile skončí 24hodinová ochranná lhůta nájemce pro dokončení smlouvy, doporučujeme vám takto postupovat a nájemní smlouvu zrušit, aby se vaše nabídka v daném období zobrazovala jako dostupná a mohl si ji tak zarezervovat jiný nájemce.
Jestliže je však vaše nájemní smlouva již platná a nemůžete nájemce zastihnout (přes Flatio zprávy, telefonní číslo nájemce ani jeho e-mailovou adresu), můžete nás kontaktovat a my se následně pokusíme nájemce zastihnout z naší strany.
Většinou se nám nájemce podaří kontaktovat a požádat ho, aby na vaše zprávy odpověděl. Pokud se však situace tímto způsobem nevyřeší, požádáme vás, abyste šli na předání nemovitosti v dohodnutém čase a čekali na příjezd nájemce.
- Pokud se nájemce dostaví, můžete jej ubytovat a vše bude tak, jak má být.
- V případě, že nájemce k předání nemovitosti nedorazí, dle dohodnutých podmínek budete muset držet nemovitost pro tohoto nájemce 7 dní po datu nastěhování (za předpokladu, že rezervace byla na 7 a více dní).
- Jesliže se nájemce během tohoto období nastěhuje, nájemní smlouva bude zachována podle předchozí dohody.
- Pokud se však nájemce během těchto 7 dní neozve ani nedorazí, nájemní smlouvu vypovíme tak, aby si vaši nabídku mohli zarezervovat jiní nájemci. Zároveň vám zašleme celý první nájem, což je v souladu s každým typem storno podmínek.