Ano, jsou! Při rozhodování, kterou nemovitost si pronajmout, můžete vzít v úvahu dostupné recenze od minulých nájemců, které najdete v profilech pronajímatelů, nebo se můžete rozhodnout na základě virtuální prohlídky, což znamená, že daná nemovitost byla osobně zkontrolována Flatio týmem.
Celý pronájem je ošetřen jednotnou nájemní smlouvou, která se uzavírá přímo mezi nájemcem a pronajímatelem, a která je naprosto vyvážená - obě strany mají stejná práva.
Ve Flatio dokonce neplatíte první nájemné předem pronajímateli, který by vám pak mohl odmítnout předat ubytování nebo s vámi přestat komunikovat. První nájemné se pronajímateli přeposílá až po potvrzení bezproblémového předání nemovitosti nebo automaticky po 3 dnech od začátku pronájmu (v tomto okamžiku předpokládáme, že během nastěhování nenastal žádný problém).
Stejně tak, pokud pronajímané ubytování neodpovídá stavu inzerce v době podání žádosti o rezervaci, máte možnost odstoupit od smlouvy s nárokem na vrácení celého prvního nájmu a servisního poplatku a získat náhradní ubytování. Více informací o naší službě Garance nastěhování si můžete přečíst zde.
Navíc máte po celou dobu vašeho pobytu přístup k užitečné službě zákaznické podpory, která vyřeší všechny případné problémy, jež nelze vyřešit přímo s pronajímatelem. Jsme tu pro vás každý den.
Další informace naleznete v našem článku o výjimečném plánu StayProtection pro nájemce, který pokrývá všechny neočekávané situace, které mohou nastat.