Přihlásit se jako nájemník Přihlásit se jako majitel Přihlásit se jako firma
Nápověda Nápověda pro nájemníky Během bydlení Co když nastane nějaká neočekávaná situace?
Kategorie

Co když nastane nějaká neočekávaná situace?

Přestože předpokládáme, že se během pobytu nesetkáte s žádnými neobvyklými situacemi, můžete si být jisti, že jste i pro takové případy chráněni a můžete se bez obav nastěhovat.

Vzhledem k tomu, že nájemní smlouva se uzavírá přímo mezi vámi a pronajímatelem, je žádoucí, abyste mu vysvětlili všechny požadavky nebo problémy, které mohou nastat. Ať už se jedná o rozbitou varnou desku, nefunkční pračku, ucpaný drtič odpadu nebo možnost dřívějšího vystěhování či naopak prodloužení nájemní smlouvy. Pronajímatel je kompetentní osobou, od které se očekává, že vše vyřeší co nejdříve a k vaší plné spokojenosti.

Pokud je součástí vaší rezervace plán Stay Benefits a zároveň řešíte pojistnou událost (např. nefunkční domácí spotřebič), můžete se obrátit přímo na AXA Assistance. Kontaktní údaje na jejich nepřetržitou podporu naleznete v sekci "Kontakt" ve svém Flatio profilu.

Se svými obavami nebo problémy se samozřejmě můžete obrátit i na tým zákaznické podpory Flatio, ale celý proces řešení problému se tím zdrží, protože se bude řešit přes prostředníka a ne přímo s pronajímatelem nebo AXA Assistance, jak by bylo žádoucí.

V některých situacích je však nejlepší obrátit se na náš tým zákaznické péče. Jedná se především o případy, kdy pronajímatel poruší některé podmínky nájemní smlouvy, nebo kdy se spolu dostanete do sporu. Nejen vy, ale i pronajímatel má vzhledem k nájemní smlouvě určité povinnosti, a pokud je neplní, měli byste se rozhodně domáhat svých práv. My jsme tu od toho, abychom vám s tím pomohli.

Byl tento článek přínosný?