Po odeslání žádosti o rezervaci dostane pronajímatel zprávu, že máte o bydlení zájem. Od tohoto okamžiku má 24 hodin na to, aby vaši žádost buď schválil, nebo zamítl.
Pronajímatelé bytu se zajímají především o profil zájemce. Proto nezapomeňte do svého profilu doplnit všechny potřebné informace, přidat profilovou fotografii, nebo dokonce natočit o sobě i nějaké video. Tím se stanete pro pronajímatele bytu atraktivnější a s větší pravděpodobností Vaši rezervaci schválí.
Na smlouvu o pronájmu se můžete podívat předem a online u každé nabídky. Po jejím podpisu ji najdete v aplikaci Mé bydlení.
Při sjednání pronájmu přes Flatio se nemusíte bát, že by pro vás byla smlouva nevýhodná. Naše smlouvy jsou sepsány tak, abyste mohli bydlet v klidu bez jakýchkoli starostí. Jedná se o smlouvy jednotné, které používají všichni pronajímatelé na Flatio.
Proč ztrácet čas na osobních prohlídkách?! Využijte prohlídky virtuální. Díky nim si prohlédnete několik bytů za pár minut, navíc nemusíte nic domlouvat a kamkoli jezdit.
Za nabídky bytů ručíme! Pokud byt nebude vypadat tak, jak je prezentován na našich stránkách, vrátíme vám peníze a uhradíme náhradní ubytování.
Způsob, jakým lze rezervaci zrušit, se různí dle stavu, ve kterém se nachází.
Čeká vaše žádost o rezervaci stále na schválení majitelem? Pak ji můžete jednoduše zrušit přímo ze své aplikace Mé bydlení!
Pokud již majitel vaši žádost o rezervaci ale schválil, a vy už o ni nemáte zájem, může ji v rámci 24 hodin po schválení zrušit pouze Flatio zákaznická podpora. Po uplynutí této lhůty může žádost o rezervaci zrušit také majitel.
Máte schválenou rezervaci a zároveň také platnou smlouvu? Aby mohla být vaše rezervace ZDARMA zrušena, je nutné kontaktovat Flatio zákaznickou podporu včas podle storno podmínek této nabídky.
Generally it is a nice flat in relatively good neighborhood, but I found the facilities inadequate.
Landlords reaction:
I am a bit disappointed by this review, since apparantly Krzysztof didn't read the apartment describtion correctly, and is now accusing me of beeing dishonest without any reason. I never advertised that there is washing machine in the apartment. I really don't understand where he got this information from. It never was in describtion nor marked as equipment. He acted a bit surprised during move-in when I told him there is no washing machine in the flat but didn't say a word. If he would mention that he expected it in the apartment I would gladly go throught the listing with him to make sure there is no misunderstanding. I explained it isn't there since there is laundry room just couple minute walk away and gave him instructions where to find it. Sadly he didn't say anything and wrote this review without letting me know or double checking the listing if he got the info right. I even tried to contac t him re garding this misunderstanding right away when I read the review, but he is not responding, so there isn't anything I can do about it.